Gå til innhold

Hot or Not? ?

Shorts med strømpebukse under  

32 stemmer

1. 1. Hot or not?

• Hot
      19
    • Not
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, hva sier dere? Er det fint å ha f.eks sorte strømpebukser under en short nå i disse dager?

Skrevet

Jeg synes det er fint, helst med støvletter til!

Skrevet

Det kan være, men det spørs. Kanskje pollen din burde hatt en mellom kategori også. Noen ganger ser det fint ut, men det er ikke alltid at shorts og strømpebukse slår helt an.

Skrevet

Hvis det er ordentlig ullstrømpebukser så er det jo greit. Derimot så jeg en jente med nylonstrømpebukser under shortsen her enda. Jeg gikk parkas, ullsokker og lue og hele pakka, så ble litt satt ut av det. Ser litt litt malplassert ut på denne tiden av året.

Skrevet

Hvis det er ordentlig ullstrømpebukser så er det jo greit. Derimot så jeg en jente med nylonstrømpebukser under shortsen her enda. Jeg gikk parkas, ullsokker og lue og hele pakka, så ble litt satt ut av det. Ser litt litt malplassert ut på denne tiden av året.

ja, mente her om dagen!

Skrevet

Jeg synes det er stilig.

Skrevet

Hot hvis man klarer å matche det ordentlig. Blir det svart strømpebukse mot lyseblå shorts liker jeg det ikke, men grå shorts og svarte strømpebukser, eller omvendt, kan også blande inn hvitt. :)

Skrevet

Hot så desidert! Litt tykk i ull/blanding med støvletter. Overknees med flat hel til kan også se veldig bra ut.

Skrevet

Ser helt idiotisk ut.. Skjørt kan jeg skjønne, men den derre shorts moten med strømpis har jeg aldri skjønt, turn off og NOT hot

• Liker 2
Skrevet (endret)

hvem er det som ikke bruker denne moten for tiden???

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

hvem er det som ikke bruker denne moten for tiden???

Jeg :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...