AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg trenger virkelig ideer til hva jeg skal kjøpe.. Har tre gutter som er 18-20 år hva i alle dager skal jeg finne på til dei.. Vet ikke om noe spesielt som dei liker.. Tenker å bruke rundt 200 per. gave
Soleklart Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Kjøp noen flasker med øl fra polet. Ikke de vanlige typene, men noen litt dyrere og spesielle.
Ildra Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Kortholdere? Sånne litt pene og røffe i sort/sølv? Lommelerke? Bjørklund har mye tøffe stål og skinnsmykker nå...
Gjest Marty Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 DVD'er og filmer generelt er ganske bankers for gutter i den alderen. Liker de å spille? XBOX-spill, PC-spill og den salgs er jo greit da. Liker de sport? Billetter til kamp, egendesignet fotballtrøye, gavekort på sportsbutikk og lignende. Friluftsmennesker? Uteklær, jakt- og fiskeutstyr, medlemsskap i Turistforeningen, gavekort Studenter? ALT er bra for en student. Ting til leiligheten, kjøkkenredskaper, brødboks, tannglass, og ellers det som er "dyrt" for en gjennomsnittlig student. Annet: Abonnement på magasiner(autofil, gatebil, illustrert vitenskap, vi menn) Kanskje mye overskrider 200,- , men det skader ikke å kikke på det Kanskje du finner et bra tilbud en plass.
Gjest ZeroDollarBaby Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Gavekort på platekompaniet?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Gå etter personligheten dems. Slik gjorde jeg med min lillebror som er i alderen med han yngste. Min lille bror liker å spare penger og har en ellers rocka stil. Så jeg kjøpte en spare gris med pilotbriller. Bruk fantasien. Er det noe band de liker, hobbyer og intresser så gå etter derifra.
hufsa! Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 200?? Det er jo tanken som teller men 200??
Ildra Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 ca 200 er jo helt greit? Man kan få mye fint for den prisen. Nå skriver ikke TS direkte slektskapet her, men om hun er mor til guttene, og ikke har økonomi til mer, så er det mye mer fornuftig at hun bruker ca 600 på gaver til dem som hun har, enn at hun bruker 1600 kroner på dem som hun ikke har, og kanskje må slite med en etterslepende kreditt i flere måneder. Det er jo ikke helt forenelig med julen? Når jeg var 18-20 år var jeg voksen nok til å innse at folk har en økonomi, ikke alle har lik økonomi, og jeg var voksen nok til å sette vel så mye pris på sene kvelder og filmer sammen + god mat, enn å telle over utbyttet mitt fra gavene under treet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå