Gå til innhold

Hvordan dobbeltkvoterer man?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at noen kvoterer flere kommentarer når de besvarer i en tråd. Hvordan gjør dere dette? Jeg klarer bare å få til å kvotere ett innlegg av gangen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du sitere? Trykk på "multisitat" på de innleggene du vil sitere, så trykker du "svar" nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at noen kvoterer flere kommentarer når de besvarer i en tråd. Hvordan gjør dere dette? Jeg klarer bare å få til å kvotere ett innlegg av gangen :sjenert:

I stedet for å trykke på "svar" under inlegget du skal sitere, trykker du ved siden av hvor det står "multisitat". Så trykker du på multisitat på alle innleggene du vil svare på, før du trykker helt nederst på skriv svar (eller noe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

hmmm...åssem gjør jeg multisitat?

Mener du sitere? Trykk på "multisitat" på de innleggene du vil sitere, så trykker du "svar" nederst.

Hmmmmm

Åh yes! Da forstod jeg dette :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Adriane

I stedet for å trykke på "svar" under inlegget du skal sitere, trykker du ved siden av hvor det står "multisitat". Så trykker du på multisitat på alle innleggene du vil svare på, før du trykker helt nederst på skriv svar (eller noe) :)

Åh yes! Da forstod jeg dette :tommelsmil:

Aha!! Sånn ja! Dette har jeg også lurt på mange ganger :fnise:

Men det er forøvrig først den siste tiden det har latt seg gjøre for meg å markere feltet "Multisitér". Tidligere har jeg ikke engang kunnet markere feltet. Samma det - nå funker det, og jeg har endelig fått forklaring på hvordan man gjør det. Yeah! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...