Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne velge på "øverste hylle" av kjendiser i inn- og utland, hvem ville du helst vært i et forhold med? Hva gjør han så deilig? :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cillian Murphy :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Åh, uten tvil Vin Diesel :rodmer:

Skrevet

Ole Christian Løvold :rodmer:

siden han er så hooot!

Skrevet

Anders Danielsen Lie !!

Sukk... :rodmer:

Skrevet

Rob Kardashian eller George Clooney

rett og slett fordi de er utrolig hotte, kan ikke forklare hvorfor, de er det bare :rodmer:

Skrevet

Rob Kardashian eller George Clooney

rett og slett fordi de er utrolig hotte, kan ikke forklare hvorfor, de er det bare :rodmer:

Hva, Rob Kardashian? Det overrasker meg stort, har alltid tenkt at han nærmest er mindre pen, mens alle søstrene hans er nydelige.. Skjønner ikke at han kan være hot.

• Liker 2
Skrevet

Hva, Rob Kardashian? Det overrasker meg stort, har alltid tenkt at han nærmest er mindre pen, mens alle søstrene hans er nydelige.. Skjønner ikke at han kan være hot.

jeg tror det har noe med at han er armener, og jeg er selv armener og er svært tiltrukket til mitt eget folkeslag av en eller annen grunn :gjeiper:

Skrevet

George Clooney! Tenker at jeg som er i 20 årene skulle egentlig ha the hots for Brad Pitt, Vin Diesel og "Chuck Bass" og de karene der, men Clooney? ANYTIME!! :rodmer:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Alexander Skarsgård - helst som Eric Northman da :sjenert:

Og så tør jeg nesten ikke innrømme det, men jeg syns Paul Walker er dødsheit :rodmer:

Skrevet

George Clooney! Tenker at jeg som er i 20 årene skulle egentlig ha the hots for Brad Pitt, Vin Diesel og "Chuck Bass" og de karene der, men Clooney? ANYTIME!! :rodmer:

Why? Jeg ser ikke den helt store forskjellen i alder. George Clooney er 49, Brad Pitt 47 og Vin Diesel 45.

• Liker 1
Skrevet

Why? Jeg ser ikke den helt store forskjellen i alder. George Clooney er 49, Brad Pitt 47 og Vin Diesel 45.

Tenker kropp, jeg da, ikke alder nødvendigvis. Og hvilke skuespillere de er.

Skrevet

Den største av sitt slag: PETER SCHMEICHEL! Tror jeg har hatt et crush på den mannen i snart 20 år :wow:

Skrevet

matthew mcconaughey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...