Chiyo Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hva er formalisme? Er det forskjell på formalisme og russisk formalisme, eller er det samme greien? Jeg skal skrive en stil om formalisme. Jeg må forklare hva det er og om de spiller noe rolle. Jeg kan jo litt så langt, men jeg har litt vanskeligheter med å helt skjønne at det er form som teller, og ikke innhold. Jeg liker å tro at en innholdet i en roman for eksempel er mye viktigere. Hva tror dere? Er det noen som kan litt om dette?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg kan ikke nok til å legge ut om det selv, men har du sett på disse sidene? Jeg synes forklaringene man finner på lesekunst ofte er gode og litt mer lettfattelige enn ulike artikler.
Chiyo Skrevet 23. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2011 Jeg kan ikke nok til å legge ut om det selv, men har du sett på disse sidene? Jeg synes forklaringene man finner på lesekunst ofte er gode og litt mer lettfattelige enn ulike artikler. Tusen takk! Det var veldig nyttig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå