Gå til innhold

Hvilken Mulberry veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kjøpe julegave til meg selv i år! En Mulberry veske.... :gjeiper:

Jeg har Bayswater allerede og har brukt denne i 2 år, nå har jeg lyst på en Slim Brynmore, evnt Anthony.

Er det noen som har noen synspunkter på disse veskene... Anthony er vel den minste? Er veldig i tvil på hvem av de jeg skal velge...

M.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott julegave! Begge er veldig lekre, så du blir nok fornøyd uansett.:)

Hva kommer du til å bruke den til? Skal du ha med deg mye i den, eller kun veldig lite.

Jeg hadde nok valgt Slim Brynmore, da jeg ser for meg at Anthony rett og slett kan bli litt liten. Hvis du ser på målene, så ser du at Anthony er en del mindre. På bildet ser det ut som Anthony-vesken skrår og ikke har full dybde øverst, mens Slim Brynmore har full dybde hele veien, noe jeg mener er praktisk.

En liten innvendig lomme med glidelås, f.eks. til nøkler, er praktisk, men jeg vet ikke om Anthony har det. Jeg synes også at Slim Brynmore er finere å se på, men det er selvsagt en smaksak.

Lykke til med valget!

Skrevet

Jeg synes helt klart slim brynmore er finest:)

Skrevet

Alexia er jo helt klart den fineste. Ville heller spart julegaven til deg selv i år, til neste år, og slå sammen begge julegavene til den, enn å kjøpe en av de andre. Sånt er jo smak og behag selvfølgelig :)

Skrevet

Jeg synes egentlig ingen av dem var så veldig fine, men det er jo du som skal like den:-) Tror jeg hadde foretrukket Tillie av de veskene som Mulberry har nå, i alle fall om du allerede har en Bayswater. Alexa synes jeg er litt oppbrukt.

• Liker 1
Skrevet

Helt klart smak og behag. Selv synes jeg ingen av dem var superfine, men jeg elsker Mulberry og har nettopp kjøpt Alexa (liten). Synes den er fantastisk fin, men jeg innser at ikke alle deler min smak. :)

Har også en Mitzy large som jeg har brukt i flere år uten at det synes på den, den blir bare finere og finere. Men den aller fineste er kanskje Mabel. :) Lykke til med valget.

Gjest Badabing
Skrevet

Av de ville jeg helt klart valgt Antony.

Her står derimot Mitzy på ønskelista.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Alexa er nydelig, men er synd det er slik en IT veske. Føler jo at alle motebloggere har den :gjeiper: Men jaja. Er jo en slik veske som bare blir finere med årene, så kan vel få kjøpt den når motefanatikerne er lei og har funnet noe nytt.

Skrevet

Av de to du foreslår, definitivt Anthony. Ellers er Mitzy også veldig fin, synes jeg. :)

Skrevet (endret)

Jeg ville ha gått for den den store Antony-veska, ikke den lille som Grønt Blad linker til. Jeg hadde den lille før, men solgte den og kjøpte den store. Både Brynmore og Antony er unisex-vesker, men jeg liker best sistnevnte, syns det blir litt "mye" med alle låsene på Brynmore.

Endret av ashera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...