Gå til innhold

Hva ønsker du deg

Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Overskriften og undertittelen sier sitt.

Jeg lurer på hva du ønsker deg til jul?

Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan ønske meg.

Til nå har jeg;

Gavekort hos IKEA

Hud produkter (Scrub, maske osv)

Sminke

Parfyme

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

absolutt ingenting, og det sier LITT om hvor mye ( og ofte altfor mye) (u)nødvendige ting vi allerede har! ( når jeg spør venner og familie hva de ønsker seg, så er det svært sjeldent jeg får noe svar også så )

..kanskje jeg kan få noen tips her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg flere ting til huset.. Ene tingen kjøpte jeg faktisk til mannen (brannslukningsapparat av skumtypen). Kanskje litt sleipt å kjøpe egne ønsker til ham, men. :P Det er nyttig da!

Jeg ønsker meg lite personlig egentlig, litt bortskjemt der + at jeg har en tendens til å kjøpe ting jeg har lyst på etterhvert. Har ønska meg bidrag til bunadskontoen min fra foreldre og søsken. :) Har planer om å endelig skaffe meg en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gavekort på Lush og H&M

Epilator

Ullundertøy og ullsokker

Et par bøker

Deborah Lippmann neglelakk

Oljeovn til leiligheten (eller gavekort på expert)

Ludde-teppe fra IKEA

Årsplanlegger 2012

Rammer til fotografier

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg hele sex og singellivboksen, men utenom det er det ikke noe. Føles litt håpløst å ikke klare å ønske seg noen ting, når man har familie som absolutt skal kjøpe gaver.

Jeg trenger både vinglass og vanlige glass, men jeg er så kresen at jeg må finne selv. Skal ta meg en runde og se om jeg finner noe, og i så fall skal jeg ønske meg det. Ellers må jeg kanskje bare be om gavekort, men det er ikke så moro å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket mitt er ganske lite, men likevel ganske stort.

Jeg ønsker at julen skal bli en fredelig jul, at vi kan sette oss ned ved middagen, senke skuldrene og virkelig sette pris på det vi har sammen , nemlig kjærligheten, vennskapet og familien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å få lov til å slippe julefeiring, julepynt, julemat, julereklame, jule tv-programmer, juleembalasje og så videre. Julen er til for å bli feit, full og dvask, nei takk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Åh, kom på at jeg ønsker med desiliter mål! Har ikke det fra før så jeg lever litt på øyemål når jeg lager mat. :gjeiper:

Ønsker meg også noe skikkelig søtt av kjæresten min, noe som er "typisk oss" eller noe. Klarer bare ikke sette fingeren på HVA det kan være. (Av meg får han en kortholder siden han roter bort bankkort osv hele tiden også får han et hjemmelaget gavekort på et eller annet og et slags smykke med gravering av dato og navn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ønsker å få lov til å slippe julefeiring, julepynt, julemat, julereklame, jule tv-programmer, juleembalasje og så videre. Julen er til for å bli feit, full og dvask, nei takk.

kunne ikke vært mere enig! jeg hadde tenkt å jobbe som frivillig for dem som faktisk liker julen men ikke har råd til den, men mamma synes det blir altfor rart å feire jul med pappa og broren min, uten meg, så jeg vil ikke ødelegge det for henne :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på:

Fotpleie

Frisør

Hmm... Ikke stort her heller... Vin flasker er og alltid velkomne, for det er forbruksvare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker meg:

Love Manuela - bakebok fra hun son har passion4baking.no

Bøker om fotografering

Solblendere til objektivene mine

Kenwood Major har jeg ikke skrevet opp engang siden det er så dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en god ryggsekk, ullpledd, store lysestaker, hjemmestrikka hals, smykke med navnet til barna mine, nyeste boka til Erlend Loe og litermål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...