Gjest snoopy_93 Skrevet 21. november 2011 #1 Del Skrevet 21. november 2011 Overskriften og undertittelen sier sitt. Jeg lurer på hva du ønsker deg til jul? Trenger litt inspirasjon til hva jeg kan ønske meg. Til nå har jeg; Gavekort hos IKEA Hud produkter (Scrub, maske osv) Sminke Parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. november 2011 #2 Del Skrevet 21. november 2011 absolutt ingenting, og det sier LITT om hvor mye ( og ofte altfor mye) (u)nødvendige ting vi allerede har! ( når jeg spør venner og familie hva de ønsker seg, så er det svært sjeldent jeg får noe svar også så ) ..kanskje jeg kan få noen tips her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 22. november 2011 #3 Del Skrevet 22. november 2011 Kattunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ildra Skrevet 22. november 2011 #4 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg ønsker meg flere ting til huset.. Ene tingen kjøpte jeg faktisk til mannen (brannslukningsapparat av skumtypen). Kanskje litt sleipt å kjøpe egne ønsker til ham, men. Det er nyttig da! Jeg ønsker meg lite personlig egentlig, litt bortskjemt der + at jeg har en tendens til å kjøpe ting jeg har lyst på etterhvert. Har ønska meg bidrag til bunadskontoen min fra foreldre og søsken. Har planer om å endelig skaffe meg en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 22. november 2011 #5 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg får bare en julegave i år og det er fra min kjære mamma. Det jeg har ønsket meg er bestikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 22. november 2011 #6 Del Skrevet 22. november 2011 Frisørtime Svarte lakkpumps Pannebånd Rettetang Reise Gavekort på Spa Te Sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #7 Del Skrevet 22. november 2011 Langrennski (noe jeg mest sannsynlig ikke får) og blender til å lage smoothie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 22. november 2011 #8 Del Skrevet 22. november 2011 Gavekort på Lush og H&M Epilator Ullundertøy og ullsokker Et par bøker Deborah Lippmann neglelakk Oljeovn til leiligheten (eller gavekort på expert) Ludde-teppe fra IKEA Årsplanlegger 2012 Rammer til fotografier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. november 2011 #9 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg ønsker meg hele sex og singellivboksen, men utenom det er det ikke noe. Føles litt håpløst å ikke klare å ønske seg noen ting, når man har familie som absolutt skal kjøpe gaver. Jeg trenger både vinglass og vanlige glass, men jeg er så kresen at jeg må finne selv. Skal ta meg en runde og se om jeg finner noe, og i så fall skal jeg ønske meg det. Ellers må jeg kanskje bare be om gavekort, men det er ikke så moro å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alven Skrevet 22. november 2011 #10 Del Skrevet 22. november 2011 Ønsket mitt er ganske lite, men likevel ganske stort. Jeg ønsker at julen skal bli en fredelig jul, at vi kan sette oss ned ved middagen, senke skuldrene og virkelig sette pris på det vi har sammen , nemlig kjærligheten, vennskapet og familien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 22. november 2011 #11 Del Skrevet 22. november 2011 Ønsker å få lov til å slippe julefeiring, julepynt, julemat, julereklame, jule tv-programmer, juleembalasje og så videre. Julen er til for å bli feit, full og dvask, nei takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 22. november 2011 #12 Del Skrevet 22. november 2011 Nyttige ting til kjøkkenet! Mikseboller som tåler maskinvask, og denne kule kjøkkenvekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eatme Skrevet 22. november 2011 #13 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) slettet Endret 26. september 2012 av Eatme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 22. november 2011 #14 Del Skrevet 22. november 2011 Åh, kom på at jeg ønsker med desiliter mål! Har ikke det fra før så jeg lever litt på øyemål når jeg lager mat. :gjeiper: Ønsker meg også noe skikkelig søtt av kjæresten min, noe som er "typisk oss" eller noe. Klarer bare ikke sette fingeren på HVA det kan være. (Av meg får han en kortholder siden han roter bort bankkort osv hele tiden også får han et hjemmelaget gavekort på et eller annet og et slags smykke med gravering av dato og navn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. november 2011 #15 Del Skrevet 22. november 2011 Ønsker å få lov til å slippe julefeiring, julepynt, julemat, julereklame, jule tv-programmer, juleembalasje og så videre. Julen er til for å bli feit, full og dvask, nei takk. kunne ikke vært mere enig! jeg hadde tenkt å jobbe som frivillig for dem som faktisk liker julen men ikke har råd til den, men mamma synes det blir altfor rart å feire jul med pappa og broren min, uten meg, så jeg vil ikke ødelegge det for henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 22. november 2011 #16 Del Skrevet 22. november 2011 Gavekort på: Fotpleie Frisør Hmm... Ikke stort her heller... Vin flasker er og alltid velkomne, for det er forbruksvare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 22. november 2011 #17 Del Skrevet 22. november 2011 Ønsker meg: Love Manuela - bakebok fra hun son har passion4baking.no Bøker om fotografering Solblendere til objektivene mine Kenwood Major har jeg ikke skrevet opp engang siden det er så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. november 2011 #18 Del Skrevet 22. november 2011 Bedre tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mally Skrevet 23. november 2011 #19 Del Skrevet 23. november 2011 Sydentur :D hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 23. november 2011 #20 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg ønsker meg en god ryggsekk, ullpledd, store lysestaker, hjemmestrikka hals, smykke med navnet til barna mine, nyeste boka til Erlend Loe og litermål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå