HMSP Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei! Som deres moderator ønsker jeg igjen å presisere litt av meningen med dette forumet. Her skal man kunne komme med spørsmål og ting man lurer på for hjelp og synspunkter. Når man spør må man være forberedt på at ikke nødvendigvis alle er enig, og at man kan få noen svar deretter. Det er likevel viktig at ALLE prøver å tenke etter hva man skriver. Ikke gå til angrep på hverken den ene eller den andre. Argumenter saklig for/mot saken og ikke for/mot personen. Hvis du ønsker å snakke person ber jeg om at du bruker private meldinger, eller forumet - personlige meldinger. Det er IKKE lov å legge ut e-post åpent. Jeg anmoder (i likehet med Gry) alle om å lese FAQ (øverst på siden) og se på regler for bruk der. Ta hensyn til andre her inne og husk at forumet er laget for at man skal få konstruktive tilbakemeldinger - ikke slik som en del av det som er her nå. - En liten ting til sist: klarer dere å poste flere innlegg samtidig, vær så snill å slett dem. Til dere som ikke er registrerte brukere - send meg en melding så skal jeg gjøre det! Har dere kommentarer, kan dere gjerne sende meg dem som privat melding. Moderator [ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-02-27 11:32 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-02-27 11:36 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Helt enig! På tide det ble tatt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Støttes fullt ut!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg flytter denne opp for at flere skal få se og lest den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. februar 2002 #6 Del Skrevet 28. februar 2002 Støttes 100% av meg også, fint at det ble tatt opp!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. februar 2002 #7 Del Skrevet 28. februar 2002 Ja det synes jeg også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. februar 2002 #8 Del Skrevet 28. februar 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2002 #9 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg synes faktisk moderator bør bli flinkere til å faktisk flytte tråder, og ikke bare "true" med det! Når det, som det ved flere anledninger har blitt startet tråder her som helt klart hører hjemme på personlige meldinger, så synes jeg du Moderator bør flytte tråden dit den hører hjemme, og ikke bare si ifra at den ikke hører hjemme her og at du kommer til å flytte den om det kommer flere svar på den! Er den plassert feil, så er den plassert feil. Er det ikke slike feil du og de andre moderatorene skal rette opp? Det som er blitt gjort før, i det gamle forumet, er at tråden ble flyttet, og at moderator/Gry la igjen en melding om dette. Helt ok måte å få stopp på slikt tull på virket det som! Og da liksom voksne mennesker her inne tydeligvis ikke klarer å la være å skjelle hverandre ut og henge ut uskyldige mennesker, bør di kanskje bli stoppet av moderator litt før tråden har kommet opp i 7-8 sider? Er helt enig i at de BURDE klare å styre seg selv, men det viser seg jo ved flere anledninger her inne at di ikke greier. Men jeg tror på at dere Moderatorer har nok å stri med!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei! Jeg kan forklare litt. I det forrige forumet var det Gry som tok alle avgjørelser på hvorvidt tråder skulle flyttes og for det meste også om de skulle stenges. Her på bryllup har jeg ikke opplevd at noe måtte stenges før. For meg er det uvant å ha mulighetene. Jeg er også redd for å "missbruke" mine rettigheter. Så bare vær flink å si ifra så skal jeg prøve å være flinkere å slå ned på ting moderator12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. februar 2002 #11 Del Skrevet 28. februar 2002 Leser du alle innleggene HMSP? I tilfelle la jeg inn en melding som egentlig var beregnet for å slettes.. Hvis ikke må vi vel si ifra direkte til deg?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. februar 2002 #12 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei skjønner at det kan være litt uvant, men Gry har helt sikkert gitt deg "moderator-jobben" etter å ha sjekket litt hvordan du reagerer og "oppfatter" ting her inne tidligere. Stol på det du føler når du føler det er heelt feil ihvertfall! At du skal være skeptisk til å slette og stoppe tråder er jeg enig i, men tråder som helt klart bare er krangling om tøv og ikke har noe med bryllup å gjøre, kan du trygt stoppe, så får den som lurte heller prøve igjen. Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 28. februar 2002 Ja jeg leser alle de (200 eller hva det nå er) meldingene deres hver dag, men det sier seg selv at jeg kan misse noe. Slette meldinger fra innloggede personer ser jeg ikke på som min jobb, da dere kan gjøre det selv. Synes dere det er vanskelig hjelper jeg selvfølgelig gjerne. Jeg prøver å slette overflødige meldinger fra ikke innloggede personer, men skal jeg ha oversett noen (altså en del timer etter at de kom opp) kan man gjerne sende en privat melding. Et problem er også at jeg av og til ikke er her og hvis noen da slenger dritt og får svar må jeg slette en del for å få alt vekk, men jeg skal skjerpe meg moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. februar 2002 #14 Del Skrevet 28. februar 2002 Det går nok bra skal du se HMSP! Jeg bare lurte jeg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 28. februar 2002 #15 Del Skrevet 28. februar 2002 Du gjør så godt du kan uansett!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå