Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt i.d bare minerals sminke billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, hvor får jeg kjøpt dette billigst? Er ute etter foundation.

Kan gjerne være en ebayselger også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,jeg pleier å bes på Feelunique,mulig det er billigere andre plasser men da kommer jo frakten på.Må bare sjekke litt rundt.

Gjest anonymx92
Skrevet

www.coverbrands.no bruker jeg:) Kjempe fornøyd, og prisene der er mye billigere enn feks i butikker. Og du betaler ikke for frakten :goodbye:

Du kan finne det billigere på sider som feks ebay, men da kommer frakt osv, og man vet aldri hvor "ekte" produktene du finner der er:P Så gjør det enklest mulig å bestiller der:)

Skrevet

Jeg heier også på feelunique :) De er billigere enn Coverbrands og du betaler heller ikke frakt der.

Du kan sikkert finne det billigere på ebay, men du vet aldri hva du får :)

Skrevet

Ts ber om billigst, coverbrands faller ikke under der med mindre man begynner å se på norske butikker.

Skrevet

Fler tips? :)

Skrevet

Hvis du kjøper masse på en gang er strawberrynet.com veldig bra! De tilbyr til og med å betale tilbake tollkostnadene dine! Når det er sagt har jeg bare fått tilbake i ca 60% av tilfellene. Men fortsatt mer enn ingenting ;)

Men selvfølgelig, hvis du kjenner noen som bor i/skal til USA er det nok mest lønnsomt å la dem ta shoppingen for deg når de er på andre siden av dammen :)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Eatme
Skrevet

jeg betaler vel +- 20$ på ebay

Hvilken selger? :)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Eatme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...