Gjest gjesten Skrevet 21. november 2011 #1 Del Skrevet 21. november 2011 Tenkte å gi mine besteforeldre hver sin julestrømpe med noe oppi i år. Noen forslag til inhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ildra Skrevet 21. november 2011 #2 Del Skrevet 21. november 2011 En gave mine besteforeldre ble lykkelige for i fjor var kalender med samlet barnebarn og de tre oldebarna. Har gjort det samme i år til mine foreldre (da med hovedsaklig barnebarna sammen med gårdsdyr og kjæledyr. Veldig søtt. Krever litt planlegging, men ikke lang leveringstid dersom du har endel bilder klare, og ikke så dyrt heller. Flere fotobutikker på nettet lager dem omtrent ferdige til deg. Alternativt fotobok, med samme type tema. Kanskje litt vrient å få plass til i en strømpe, men en liten, søt og rimelig gave. Og personlig. Men til småting? Kanskje noe ekstra godis? Noe godt Anton-Berg sjokoladebokser eller lignende? Vanskelig å vite hva dem liker, men bestemoren min sier alltid at "Man blir ikke mindre glad i søtt når man blir gammel" når hun lusker i godteposen til oldebarna. Raggsokker? Rosa raggsokker til bestemor og blå til bestefar? Grått er så kjedelig! Mmmm, det var det hjerna mi klarte å skvise ut før middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå