Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

i forrige uke merket jeg at jeg hadde fått munnsår i munnviken, prøvde å smøre det med lypsyl, men det hjalp ikke. Jeg kjøpte en salve på apoteker "Antix" og har brukt denne jevlig hver dag. I går merket jeg at jeg hadde fått sår på andre siden av munnen også..

ser ut som om det bare blir værre :S

Noen som har noen tips? Gjør forferdelig vondt, klarer nesten ikke gape :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å skylle med saltvann????

Det hjelper å meg.... :jepp:

Skrevet

Har du prøvd å skylle med saltvann????

Det hjelper å meg.... :jepp:

Nei, det har jeg faktisk ikke tenkt på :sjenert:

Skrevet

Antix behandler tidlige tegn på herpessår. Dvs man må starte behandlingen med en gang man kjenner prikkingen. Avverger munnsår hos meg, har ikke hatt noen etter at jeg begynte med dette!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt munnsår i mange uker nå, og endelig har de begynt å gro. Først fikk jeg på høyre side av munnen, og så på venstre. Smørte på med fuktighetskrem og lipbalm, men det hjalp ikke. Det som hjalp var å la vær å ta noe på, la det være "tørt" og bare gro. Og ikke pelle på ruene! :)

• Liker 1
Gjest Lottiplott
Skrevet

Jeg syntes også det ble verre med Antix sist, men jeg kjøpte prolip på apoteket, og da forsvant det etter to dager! :jepp:

Skrevet

Jeg fikk beskjed av apotek at jeg måtte bruke Antix, til tross for at jeg prøvde å forklare at det ikke var herpessår, fikk dermed betennelse og måtte til legen for antibiotikakur... Blir det verre md Antix ville jeg dermed vurdert å slutte! Tror du det er herpessår? Ikke alt av munnsår må være det til tross for at en god del folk mener det.. :fnise:

Ikke bruk lypsyl ol som inneholder vann, det er viktig, det blir det fort verre av. Dra til apotek f.eks og få anbefalt en god lypsyl som ikke inneholder vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...