AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hei. var innom en dyrlege i tønsberg. hunden min er 14 år og har fettklumper og en svulst. denne svulsten har jeg klaget over lenge til dem, men de sier at hvis man fjerner den, så kommer den bare til å vokse ut igjen. har ikke sett noe tegn til smerte på henne, men de anbefalte å avlive henne, da de aldri hadde sett en hund som ble mer enn 14 år. jeg synes holdningen dems er helt forkastelig. ikke har de tatt prøve av svulsten heller. når jeg spør dem om hva jeg kan gjøre med bakbeina henne (de er litt svake) sier de bare "dette er normalt i denne alderen" uten å gi meg informasjon om hvilkene vitaminer som kan gjøre dette bedre. jeg måtte søke på internett for å finne det ut selv. nå har jeg funnet årsaken på egenhånd og hun har blitt bedre. er det noen dyrleger i Tønsberg området som ikke har den holdningen? at hun er 14 og snart dø uansett.
Gjest Tekola Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Det hadde nok vært til stor hjelp om du skrev hvilken dyrlege i Tønsberg du var innom! Selv har jeg hatt god erfaring med Stenmalen dyreklinikk, eller hva den nå heter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Hei. var innom en dyrlege i tønsberg. hunden min er 14 år og har fettklumper og en svulst. denne svulsten har jeg klaget over lenge til dem, men de sier at hvis man fjerner den, så kommer den bare til å vokse ut igjen. har ikke sett noe tegn til smerte på henne, men de anbefalte å avlive henne, da de aldri hadde sett en hund som ble mer enn 14 år. jeg synes holdningen dems er helt forkastelig. ikke har de tatt prøve av svulsten heller. når jeg spør dem om hva jeg kan gjøre med bakbeina henne (de er litt svake) sier de bare "dette er normalt i denne alderen" uten å gi meg informasjon om hvilkene vitaminer som kan gjøre dette bedre. jeg måtte søke på internett for å finne det ut selv. nå har jeg funnet årsaken på egenhånd og hun har blitt bedre. er det noen dyrleger i Tønsberg området som ikke har den holdningen? at hun er 14 og snart dø uansett. må legge til at hun er veldig sprek og ser frisk ut ellers
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Vi har lenge brukt Nøtterøy dyreklinikk og er kjempefornøyde. Vil bare si at du aldri i verden må bruke dyrlegen som er ved Ainas på Teie. Han skulle ikke hatt lov å drive dyreklinikk!
Nebel86 Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 (endret) . Endret 16. juli 2017 av Nebel86
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Vil anbefale Halvard Sæther ved Vestfold dyrehospital. Utrolig fornøyd:)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Tønsberg dyreklinikk ville avlive katten min uten å ta røntgen. Heldigvis dro jeg til en annen dyrlege, og fikk operert min vakre pus. Så hva du enn gjør, ikke velg Tønsberg dyreklinikk! Jeg er ikke den eneste som har opplevd forferdelige ting med dem. De har blitt omtalt negativt i media noen ganger også.
Gjest Bobler Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Trist at du har den opplevelsen fra Tønsberg dyreklinikk, jeg har kun gode opplevelser med dem med alle kattene og tidligere hunder (og nåværende). De har alltid vært veldig dyktige i faget, og greie med meg og hunden. Kanskje det spørs hvem du møter, men M.E.O har jeg bare gode opplevelser med. Ang i media, har jeg aldri lest noe negativt om Tønsberg dyreklinikk? Men de som ofte er omtalt er Vestfold Dyrehospital. Der har jeg hørt mye snusk både fra privatpersoner og i avisene. De overdriver som regel mye, og tar unødvendige operasjoner. Stenmalen har jeg hørt mye fint om
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Vil bare si at du aldri i verden må bruke dyrlegen som er ved Ainas på Teie. Han skulle ikke hatt lov å drive dyreklinikk! hvorfor ikke? ble nygjerrig jeg nå. 1
Niennas Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Ja, det har stått mye negativt om Vestfold dyrehospital, men jeg personlig har aldri opplevd noe negativt hos de (utenom at de kanskje har litt stivere pris enn f.eks. Tønsberg dyreklinikk. Jeg har hatt kontakt med Tønsberg dyreklinikk en gang, de opererte minigrisen min. Opplevde veldig god service der da, fikk også deler av summen tilbakebetalt da hun ikke overlevde etterpå (altså, etter hun kom hjem).
Gjest Consensio Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Vil anbefale Halvard Sæther ved Vestfold dyrehospital. Utrolig fornøyd:) Og veeeeldig mange som ikke er fornøyde 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 Tønsberg dyreklinikk ville avlive katten min uten å ta røntgen. Heldigvis dro jeg til en annen dyrlege, og fikk operert min vakre pus. Så hva du enn gjør, ikke velg Tønsberg dyreklinikk! Jeg er ikke den eneste som har opplevd forferdelige ting med dem. De har blitt omtalt negativt i media noen ganger også. Jeg skrev dette innlegget. Uff, unnskyld! Jeg mente dyrlegen som er på Teie på andre siden av Rema1000. Blanda litt, sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå