Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er en fin julegave til en mann på 25 år? Et skrin i skinn hvor han kan oppbevare mansjettknapper, slipsnåler, klokker, smykker osv?

Tror dere det er noe en mann vil bli glad for? Hvorfor/Hvorfor ikke?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har slipsnåler osv så, men min kjære som hater "pynt" ville ikke satt pris på det.

Skrevet

Enig med CathFoto. Men om han har litt sånne greier så setter han sikkert stor pris på det!

Og BTW så var det en GENIAL idé til min også :D

Hvor får man tak i et slikt ett mon tro?

Skrevet

http://www.zendi.no/skrin_til_menn/herreskrin

De ser ganske fine ut synes jeg:) Er jo noe de har bruk for, så de kan holde orden på alle tingene de også. synes ofte jeg hører ting som "har du sett den brune klokken min" " har du sett mansjettknappene" heheh:p

Skrevet

hvis du vet han HAR mye mansjettknapper, smykker og slikt, og er glad i slike ting, så er det sikkert en gave han ikke har tenkt på men gjerne setter pris på. :)

Dersom du ikke vet om han har noe særlig av det, så ville jeg kanskje vært litt mer skeptisk til å kjøpe det.

Hadde jeg kjøpt det til min kjære, så hadde han lurt på om jeg var blitt gal! :fnise: (etter å ha lurt en stund på hva det ER)

Skrevet

Hadde jeg kjøpt det til min kjære, så hadde han lurt på om jeg var blitt gal! :fnise: (etter å ha lurt en stund på hva det ER)

Som om jeg skulle sagt det selv :ler:

Skrevet

http://www.zendi.no/skrin_til_menn/herreskrin

De ser ganske fine ut synes jeg:) Er jo noe de har bruk for, så de kan holde orden på alle tingene de også. synes ofte jeg hører ting som "har du sett den brune klokken min" " har du sett mansjettknappene" heheh:p

WOHOOUU!

Tusen takk for tipset! Sliter skikkelig med gaveidéer i år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...