Gå til innhold

Noen som veit hvem film jeg tenker på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg så en film for noen år siden. Og jeg kom plutselig på den, men jeg husker ikke hva den heter og jeg finner den heller ikke når jeg søker rundt.

På coveret er det ei jente som ligger i ett basseng på en bademadrass. I filmen så får hu ett forhold med stefaren sin, så hun kan drepe moren og la han få skylden. Hu gjør dette fordi hun har lyst på pengene til moren eller stefaren..

Noen som vet hvem film jeg mener??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Googler du ordene du nevner får du mange treff på "The Stepfather". Kan det være den?? Er en bademadrass med på et par av bildene også.

Og du, skriv hvilken film neste gang, så blir det ikke så vondt å lese... :)

Skrevet

*HVILKEN film*, ikke hvem...

• Liker 7
Skrevet

Nei, det er ikke den. Men takk for at du prøvde :)

Her jeg er fra sier vi "hvem" når dere sier "hvilken". Vanskelig og tenke på det, hver gang jeg skriver ett innlegg. Skjønner heller ikke hvorfor det irriterer alle her inne! Folk snakker forskjellig overalt her i landet!

• Liker 1
Skrevet

Her jeg er fra sier vi "hvem" når dere sier "hvilken". Vanskelig og tenke på det, hver gang jeg skriver ett innlegg. Skjønner heller ikke hvorfor det irriterer alle her inne! Folk snakker forskjellig overalt her i landet!

Men dialekt og skriftspråk er to forskjellige ting. Jeg er fra Bergen, men jeg skriver da ikke eg, ikkje og koffår av den grunn:S Vi bruker bokmål eller nynorsk.

• Liker 3
Skrevet

Her hvor jeg kommer fra sier vi "kossn" i stedet for hvilken, men det kunne ikke falt meg inn å skrive det. Fulgte da med litt på skolen, liksom.

Men lykke til med å finne filmen! :)

• Liker 3
Skrevet

Men dialekt og skriftspråk er to forskjellige ting. Jeg er fra Bergen, men jeg skriver da ikke eg, ikkje og koffår av den grunn:S Vi bruker bokmål eller nynorsk.

Ja, jeg forstår det. Men for meg høres det helt naturlig ut. Og om jeg glemmer det noen ganger, trenger det ikke bli noe stor diskusjon av den grunn..

Skrevet

Herreguuuuuuuuuud! Du sier vel ikke HVEM om en film! Det er et ord som blir brukt om en person. Sorry ass... men blir bare sprø når folk skriver sånt... :filer:

• Liker 3
Skrevet

Fordi det er irriterende vel! Det ser/høres skikkelig dumt ut rett og slett:p

Skrevet

er dette en språktråd!?

jeg irriterer meg over slikt selv, men det var da voldsomt! to innlegg om temaet, ti om en skrivefeil. :P

bra du fant filmen da! :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde først du mente den franske filmen "swimming pool", men ser du har fått svar lenger oppe her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...