AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg kan ikke fordra stilongs, så frua syns jeg skulle prøve strømpebukse. Har prøvd det og syntes det er et behagelig plagg og bruke. Bruker både tynne og tykke. Hva mener dere damer om menn som bruker strømpebukse under buksa uten sokker over?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Du kan jo bruke sokker over. Det gjør jeg. Jeg har egentlig ingen sterke meninger om det. Men det er tøft med menn som ikke fryser.
saltvann Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 for et problem... Bruk det du må for å holde deg varm! Jeg ser ingen problem i at mannfolket skal bruke det!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Var egentlig ikke et problem. Bare lurte på synspunkter rundt det.
gladidag Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Så lenge du ikke bruker nylonstrømpebukser;) er jo masse gode stillongser på markedet? Skjønner ikke helt at strømpebukse skal være mer behagelig. Har du prøvd Devold sine? De har flere tykkelser.
gladidag Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Så lenge du ikke bruker nylonstrømpebukser;) er jo masse gode stillongser på markedet? Skjønner ikke helt at strømpebukse skal være mer behagelig. Har du prøvd Devold sine? De har flere tykkelser.
Ruto Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Ingenting er mer sexy enn menn med strømpebukser. Bær dem med hevet hode! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå