AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #61 Skrevet 23. november 2011 Samma det, hun kom ikke fordi hun ikke klarte å komme raskt nok. Men hun har alltid muligheten til å onanere. (Med mindre hun har brekt begge armene eller noe sånt.) Kvinner må slutte å være så jævla stakkarslige og heller ta ansvar for egen orgasme, så slutter dere å synes så synd på dere selv i slike situasjoner. Dere snakker jo som om mannen stjeler orgasmen deres, og nekter å gi den tilbake, dersom han for en gangs skyld skulle punktere tidlig. Helt enig!! Men sånn tenker ikke de fleste kvinner her inne... De ser det slik: - Hvis hun ikke får orgasme så er det hans feil - Hvis han ikke får orgasme er det også hans feil Virker som de fleste kvinnene her inne hverken er aktive eller delaktige i eget sexliv. Mannen gjør alt og er ansvarlig for begges nytelse...
makkapakka Skrevet 23. november 2011 #62 Skrevet 23. november 2011 Helt enig!! Men sånn tenker ikke de fleste kvinner her inne... De ser det slik: - Hvis hun ikke får orgasme så er det hans feil - Hvis han ikke får orgasme er det også hans feil Virker som de fleste kvinnene her inne hverken er aktive eller delaktige i eget sexliv. Mannen gjør alt og er ansvarlig for begges nytelse... ikke så rart det, vi damer får jo beskjed om å slappe av slik at sexen blir god :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #63 Skrevet 23. november 2011 ikke så rart det, vi damer får jo beskjed om å slappe av slik at sexen blir god :gjeiper: hehe, ja ikke sant... Skjønner at du tuller, men det er jo sant at mange kvinner (lagtfra alle) ikke tar noe ansvar i senga men overlater alt til mannen. Det går utover begges nytelse og hun blir mest missfornøyd fordi hun ikke kommer. Om en del kvinner hadde giddet å røre på seg under akten hadde nok ting blitt bedre for begge to...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #64 Skrevet 23. november 2011 Herlighet, dette har ikke noe med saken å gjøre da. Jeg beveger meg faktisk og gir av meg selv jeg! TS
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #65 Skrevet 23. november 2011 Du får sørge for å komme før ham noen ganger og så bare rulle deg rundt å sove etterpå. Kanskje han da skjønner at man ikke bare må ta, men gi også. En ting er hvis du synes det er greit å ikke komme, det kan jo skje det og noen ganger... Men om han rett og slett ikke gidder å bruke fingeren sin i to minutter om du ønsker det, så synes jeg han er ekstremt egoistisk! Eksen min var sånn som hovedsaklig tenkte på egen nytelse. Skjønte ikke poenget med forspill, skjønte ikke hvorfor jeg ikke ble noe særlig våt, og alt var ferdig når han var ferdig. Er en grunn til at det ble slutt for å si det sånn...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #66 Skrevet 23. november 2011 Herlighet, dette har ikke noe med saken å gjøre da. Jeg beveger meg faktisk og gir av meg selv jeg! TS Åh javel, det er mulig det. Og det er i såfall veldig bra! For så langt i denne tråden har du fremstillt deg selv som ei prippen dame som krever og krever uten å gi noe tilbake. Hvis du ikke får orgasme hver gang er det mannen sin feil liksom. Det er ikke sikkert at det er dette du har ment, men det er dette mange har tolket det som...
Rayanne Skrevet 23. november 2011 #67 Skrevet 23. november 2011 Herlighet, dette har ikke noe med saken å gjøre da. Jeg beveger meg faktisk og gir av meg selv jeg! I så fall ser jeg ikke hvorfor et mindre bra samleie gjør deg så frustrert at du tar deg bryet med å starte en debatt om det. Du spurte om du er bortskjemt, og har fått til svar at flertallet synes det. /case closed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå