I Grosny Skrevet 21. november 2011 #41 Skrevet 21. november 2011 Jeg mener at jeg har ikke lyst til selve handlingen, det er jo ikke akkurat behagelig, men jeg har lyst å gjøre han glad og fornøyd. Så det er greit. Og dere som sier at det er så forbaska vanskelig å ha sex for menn, det er nå vanskelig for mange kvinner også! Tok meg mange år før jeg klarte å få orgasme for eks. Det er slitsomt å måtte jobbe så mye for å få det godt. Gutta plugger jo bare i så er det fint! Så det går nå begge veier da. TS Men jeg får jo inntrykk av at gubben din ofte kan holde på i over 20 minutter. Det viser jo at han ikke bare tar for seg, men også holder igjen for å gi deg ekstra glede både titt og ofte. Så det er ikke bare du som er seksuelt generøs i forholdet deres. Men noen ganger går det ikke å holde igjen, og jeg mistenker at gubben din ble litt frekk fordi han var misfornøyd med egen prestasjon. At han kom litt i forsvarsposisjon.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #42 Skrevet 21. november 2011 Men jeg får jo inntrykk av at gubben din ofte kan holde på i over 20 minutter. Det viser jo at han ikke bare tar for seg, men også holder igjen for å gi deg ekstra glede både titt og ofte. Så det er ikke bare du som er seksuelt generøs i forholdet deres. Men noen ganger går det ikke å holde igjen, og jeg mistenker at gubben din ble litt frekk fordi han var misfornøyd med egen prestasjon. At han kom litt i forsvarsposisjon. Ja, du har sikkert rett. Det er ikke en stor sak, vill bare høre! Han er tilgitt for lengst TS 1
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #43 Skrevet 21. november 2011 Og hvor i det jeg skriver mener du å lese at jeg krever at en partner skal prestere seksuelt til enhver tid? Det er mulig jeg blander sammen litt, og snakker litt til både deg og TS samtidig. Det var jo den litt for kjappe prestasjonen , som var denne konfliktens utløsende faktor.
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #44 Skrevet 21. november 2011 Ja, du har sikkert rett. Det er ikke en stor sak, vill bare høre! Han er tilgitt for lengst TS
Maria.91 Skrevet 21. november 2011 #45 Skrevet 21. november 2011 Hva er greia med at TS blir kalt for bortskjemt bare fordi hun også ønsker å nå klimaks under sex? Siden når er det bare mannen som alltid skal komme? Synes ikke hun stiller et helt urimelig krav her, særlig siden mannen obviously vet hvordan han gjør det. En ting er en quickie en gang i blant, den er jeg med på, det er hyggelig og sånt, men han kunne jo som TS selv nevnte, ha sagt ifra at han holdt på å komme, og kanskje satt stemningen litt mer for at det var en quickie og ikke noe annet, så ikke hun blir liggende og frustrere seg over det i etterkant... 2
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #46 Skrevet 21. november 2011 Hva er greia med at TS blir kalt for bortskjemt bare fordi hun også ønsker å nå klimaks under sex? Siden når er det bare mannen som alltid skal komme? Synes ikke hun stiller et helt urimelig krav her, særlig siden mannen obviously vet hvordan han gjør det. En ting er en quickie en gang i blant, den er jeg med på, det er hyggelig og sånt, men han kunne jo som TS selv nevnte, ha sagt ifra at han holdt på å komme, og kanskje satt stemningen litt mer for at det var en quickie og ikke noe annet, så ikke hun blir liggende og frustrere seg over det i etterkant... Hun spør om hun er bortskjemt, og svaret mitt er at når hun plutselig blir avspist med 3 minutter etter å ha vært vant til lange økter, så føles det verre på grunn av at hun er godt vant. Jeg har en følelse av at typen hennes er i overkant prestasjonsorientert, og gir alt for henne i senga, og da blir den dagen det går for fort og han også er trøtt, en nedtur. Derfor bortskjemt. Men hun er ei godjente som forjener å bli skjemt bort litt. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2011 #47 Skrevet 21. november 2011 Hvorfor skal respekten alltid bare gå en vei i et forhold? Hvorfor kunne ikke han vist henen respekt her? Er det virkelig slik at mannen skal kunne tømme seg, og vi kvinner bare skal være fornøyd med å være en tømmestasjon? En ting er når begge er innforstått med at det er en kjappis, men når man tror at det skal bli skikkelige greier da blir det helt feil at han bruker henne som en tømmestasjon. Egoistisk kaller jeg det, men så er ikke jeg vant til slik holdning i mitt forhold heller, for der viser vi hverandre respekt. Respekt handler ikke om å presse seg til sex. Hadde det vært en dame som ikke ville mer så hadde alle skreket opp om at han var en drittsekk om han maste om mer. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #48 Skrevet 21. november 2011 Hvorfor skal respekten alltid bare gå en vei i et forhold? Hvorfor kunne ikke han vist henen respekt her? Er det virkelig slik at mannen skal kunne tømme seg, og vi kvinner bare skal være fornøyd med å være en tømmestasjon? En ting er når begge er innforstått med at det er en kjappis, men når man tror at det skal bli skikkelige greier da blir det helt feil at han bruker henne som en tømmestasjon. Egoistisk kaller jeg det, men så er ikke jeg vant til slik holdning i mitt forhold heller, for der viser vi hverandre respekt. Slapp av litt da! Hun sa jo at det pleier å være bra. Hun pleier å komme flere ganger når de har sex. Ikke kjør fyren rett i grøfta på grunn av en hendelse... HIMMEL & HAV!! 1
Rayanne Skrevet 21. november 2011 #49 Skrevet 21. november 2011 (endret) Jeg syns faktisk AB lenger opp her har et poeng når hun sier at hun skulel likt å sett den mannen som fant seg i å bli avspist med "nei, nå har jeg fått mitt og gidder ikke mer" Det er da mange menn som opplever dette. Jeg har møtt flere menn som bruker lang tid på å komme når de er utsatt for stress osv, og da har jeg noen ganger blitt nødt til å si at "beklager, nå er jeg dritsliten etter å ha hatt 4 orgasmer, og det blør av musa mi, så nå må nok dette slutte her." Og det finner de seg i, med største selvfølge og forståelse, og jeg har også fått nei dersom jeg har tilbudt med å suge dem ferdig i stedet, siden det er synd på meg som er sliten og sår. Egentlig er det ganske nedlatende ovenfor menn å ikke anerkjenne at de også kan ha sexuelle problemer, og innbille seg at de bare har det kult, så lenge de får pult. Felles for begge kjønn er at det i så fall er mulig å onanere seg til et klimax dersom det er veldig viktig for en, og partneren ikke greier å følge en hele veien hjem. Jeg synes det skal være lov med en kjappis i blant, også uten at man sender søknad i tre eksemplarer på forhånd, så lenge motparten jevnt over er fornøyd. Endret 21. november 2011 av Rayanne 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. november 2011 #50 Skrevet 21. november 2011 Hvorfor angriper du meg for at jeg sa han var teit når du konkluderer med, at utifra det jeg sa, så var han teit? Ja, han sa det. Han hadde ikke tid for han skulle tidlig opp! Men jeg har jo litt vanskelig for å se at 2 min ekstra skulle spille en stor rolle for nattesøvnen hans! TS Hvis du følte deg angrepet så var ikke det intensjonen men du må tåle at noen stiller spørsmål rundt det du skriver og eventuelt gir deg svar du kanskje ikke håpet på å få. Det jeg gjorde var å spørre deg konkret om hva du syntes var teit. Deretter konkluderte jeg med hva jeg syntes var teit.
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2011 #51 Skrevet 22. november 2011 Skulle likt og sett den mannen som var den som ble liggende igjen uten orgasme. Skal dere ha en kjapp en må begge være innforstått med det, og siden du spurte han om han kunne fortsette på deg syns jeg jeg han var frekk som var fonøyd når det gikk for han. Egoistisk mann vil jeg si Det er slettes ikke alltid jeg klarer å komme, og da er jeg fornøyd om fruen kommer - selv om det er veldig frustrerende i øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #52 Skrevet 22. november 2011 Det er slettes ikke alltid jeg klarer å komme, og da er jeg fornøyd om fruen kommer - selv om det er veldig frustrerende i øyeblikket. Jojo, men er jo forskjell på å ikke klare og at du ikke får muligheten! 3
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2011 #53 Skrevet 22. november 2011 Jojo, men er jo forskjell på å ikke klare og at du ikke får muligheten! Av og til har jeg ikke muligheten grunnet sårhet etc. Men da fyrer man bare opp en trekant med Mrs.Right og Mrs.Left.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #54 Skrevet 22. november 2011 Av og til har jeg ikke muligheten grunnet sårhet etc. Men da fyrer man bare opp en trekant med Mrs.Right og Mrs.Left. Den skjønte jeg ikke. Men uansett, det jeg mente var jo at denne dama hadde jo kunnet komt hvis hun bare fikk beskjed om at han skulle komme nå! Eller hvis han hadde hjelpt henne etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #55 Skrevet 23. november 2011 Men jeg får jo inntrykk av at gubben din ofte kan holde på i over 20 minutter. Det viser jo at han ikke bare tar for seg, men også holder igjen for å gi deg ekstra glede både titt og ofte. Så det er ikke bare du som er seksuelt generøs i forholdet deres. Men noen ganger går det ikke å holde igjen, og jeg mistenker at gubben din ble litt frekk fordi han var misfornøyd med egen prestasjon. At han kom litt i forsvarsposisjon. men det høres jo ikke ut som det gjorde at han kom fort, men heller at det ikke var noe kominikasjon om det og på toppen av det hele ikke var intresert i å få dama i mål når ho til og med spurte... Det er mulig jeg blander sammen litt, og snakker litt til både deg og TS samtidig. Det var jo den litt for kjappe prestasjonen , som var denne konfliktens utløsende faktor. utløsende faktor, men ikke problemet i seg selv.... selv er jeg ofte så utkjørt etter enorgasme at det ikke finns mulighet for å fortsette, men jeg hopper jo ikke av å snur ryggen til, jeg tilbyr andre måter å tilfredstille partneren på. 2
makkapakka Skrevet 23. november 2011 #56 Skrevet 23. november 2011 Jeg og min mann hadde sex i går, det pleier være veldig bra, jeg pleier komme flere ganger, og vi holder på en gong stund. Men så i går så bare kom han etter sånn 3 minutt, og så sa jeg "kom du?" og han bare "ja." og så lå han der bare og slappa av, mens jeg var jo litt sur da. kan jo si ifra hvis han holder på å komme liksom! Jeg fikk jo ingenting ut av det! Det sa jeg til han, men da sa han bare at jeg var bortskjemt. Jeg spurte om vi ikke kunne vente litt og gjøre det igjen, eller om han kunne fingre meg, men neida, nå var han trøtt og hadde ikke mer tid. GOD NATT. Syns dere han var frekk??? Eller ER jeg bortskjemt? Ingen mann å spare på! Finn deg heller en mann som holder på minimum 30 minutt hver eneste gang!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #57 Skrevet 23. november 2011 Ingen mann å spare på! Finn deg heller en mann som holder på minimum 30 minutt hver eneste gang! Er du ironisk?
makkapakka Skrevet 23. november 2011 #58 Skrevet 23. november 2011 Er du ironisk? hva tror du? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #59 Skrevet 23. november 2011 hva tror du? :gjeiper: Tror ja :D
Rayanne Skrevet 23. november 2011 #60 Skrevet 23. november 2011 (endret) Jojo, men er jo forskjell på å ikke klare og at du ikke får muligheten! Samma det, hun kom ikke fordi hun ikke klarte å komme raskt nok. Men hun har alltid muligheten til å onanere. (Med mindre hun har brekt begge armene eller noe sånt.) Kvinner må slutte å være så jævla stakkarslige og heller ta ansvar for egen orgasme, så slutter dere å synes så synd på dere selv i slike situasjoner. Dere snakker jo som om mannen stjeler orgasmen deres, og nekter å gi den tilbake, dersom han for en gangs skyld skulle punktere tidlig. Endret 23. november 2011 av Rayanne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå