AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg og min mann hadde sex i går, det pleier være veldig bra, jeg pleier komme flere ganger, og vi holder på en gong stund. Men så i går så bare kom han etter sånn 3 minutt, og så sa jeg "kom du?" og han bare "ja." og så lå han der bare og slappa av, mens jeg var jo litt sur da. kan jo si ifra hvis han holder på å komme liksom! Jeg fikk jo ingenting ut av det! Det sa jeg til han, men da sa han bare at jeg var bortskjemt. Jeg spurte om vi ikke kunne vente litt og gjøre det igjen, eller om han kunne fingre meg, men neida, nå var han trøtt og hadde ikke mer tid. GOD NATT. Syns dere han var frekk??? Eller ER jeg bortskjemt?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg og min mann hadde sex i går, det pleier være veldig bra, jeg pleier komme flere ganger, og vi holder på en gong stund. Men så i går så bare kom han etter sånn 3 minutt, og så sa jeg "kom du?" og han bare "ja." og så lå han der bare og slappa av, mens jeg var jo litt sur da. kan jo si ifra hvis han holder på å komme liksom! Jeg fikk jo ingenting ut av det! Det sa jeg til han, men da sa han bare at jeg var bortskjemt. Jeg spurte om vi ikke kunne vente litt og gjøre det igjen, eller om han kunne fingre meg, men neida, nå var han trøtt og hadde ikke mer tid. GOD NATT. Syns dere han var frekk??? Eller ER jeg bortskjemt? Syns ikke han var frekk. Man har ikke like mye lyst til å holde på lenge hver gang. Det syns jeg du kan respektere. spesielt siden du sier dere alltid har har det bra ellers. 3
Gjest Awzm me Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Det er jo greit med en "quickie" en gang i blant. Synes sex er digg hvis det er med typen uansett :D
Suzy Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Tja.. jeg syns godt han kunne kommunisert til deg at han var nær ved å komme og spørre om det var ok for deg/om dere kunne gjøre det litt annerledes e.l. Klart det er greit en gang i blant, men det er en nedtur når man er kåt og godt i gang og partneren bare tømmer seg og gir blaffen i deg. Om du hadde langt igjen f.eks så kunen jo han komme og deretter kose litt med deg - eller du kunne gjøre jobben selv og han kunne stryke litt på deg og hjelpe til? 4
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Jeg og min mann hadde sex i går, det pleier være veldig bra, jeg pleier komme flere ganger, og vi holder på en gong stund. Men så i går så bare kom han etter sånn 3 minutt, og så sa jeg "kom du?" og han bare "ja." og så lå han der bare og slappa av, mens jeg var jo litt sur da. kan jo si ifra hvis han holder på å komme liksom! Jeg fikk jo ingenting ut av det! Det sa jeg til han, men da sa han bare at jeg var bortskjemt. Jeg spurte om vi ikke kunne vente litt og gjøre det igjen, eller om han kunne fingre meg, men neida, nå var han trøtt og hadde ikke mer tid. GOD NATT. Syns dere han var frekk??? Eller ER jeg bortskjemt? Du er bortskjemt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Skulle likt og sett den mannen som var den som ble liggende igjen uten orgasme. Skal dere ha en kjapp en må begge være innforstått med det, og siden du spurte han om han kunne fortsette på deg syns jeg jeg han var frekk som var fonøyd når det gikk for han. Egoistisk mann vil jeg si 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Syns ikke han var frekk. Man har ikke like mye lyst til å holde på lenge hver gang. Det syns jeg du kan respektere. spesielt siden du sier dere alltid har har det bra ellers. Hvorfor skal respekten alltid bare gå en vei i et forhold? Hvorfor kunne ikke han vist henen respekt her? Er det virkelig slik at mannen skal kunne tømme seg, og vi kvinner bare skal være fornøyd med å være en tømmestasjon? En ting er når begge er innforstått med at det er en kjappis, men når man tror at det skal bli skikkelige greier da blir det helt feil at han bruker henne som en tømmestasjon. Egoistisk kaller jeg det, men så er ikke jeg vant til slik holdning i mitt forhold heller, for der viser vi hverandre respekt. 2
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 (endret) Skulle likt og sett den mannen som var den som ble liggende igjen uten orgasme. Skal dere ha en kjapp en må begge være innforstått med det, og siden du spurte han om han kunne fortsette på deg syns jeg jeg han var frekk som var fonøyd når det gikk for han. Egoistisk mann vil jeg si Noen ganger for enkelte , og veldig ofte for andre menn er det slik at når man har ejakulert, så er det tomt, og det er ikke mer stivhet og hente. Noen ganger går det an å holde igjen, og holde igjen. Stoppe opp, tenke på noe avtennende, men noen ganger så kjenner man at spruten er på vei, og at det er nytteløst å bremse. Mannen her har tydeligvis en historie på å holde omtenksomt igjen, men sex bør ikke være bare omtanke. Det bør også være en ren nytelse. Der og da var det best for mannen å slippe ut alt han hadde, for deretter å sovne med ett smil om munnen. Sex er jo litt gi og få, men en mann som bare knuller for å glede sin kjære, totalt uegoistisk, han går litt på akkord med seg selv, og setter seg selv litt på andreplass. Det er helt greit å sette seg selv på andreplass, men ikke hele tiden og hver gang. Kvinner er annerledes satt opp. De kan slippe seg løs å ha så mye orgasmer de bare vil, uten at de må avbryte samleiet av den grunn. Når en mann har ejakulert, så frigjør han Dopamin, og søvn kan være utrolig deilig. Endret 21. november 2011 av I Grosny 1
Suzy Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Noen ganger for enkelte , og veldig ofte for andre menn er det slik at når man har ejakulert, så er det tomt, og det er ikke mer stivhet og hente. Noen ganger går det an å holde igjen, og holde igjen. Stoppe opp, tenke på noe avtennende, men noen ganger så kjenner man at spruten er på vei, og at det er nytteløst å bremse. Mannen her har tydeligvis en historie på å holde omtenksomt igjen, men sex bør ikke være bare omtanke. Det bør også være en ren nytelse. Der og da va det best for mannen å slippe ut alt han hadde, for deretter å sovne ed ett smil om munnen. Sex er jo litt gi og få, men en mann som bare knuller for å glede sin kjære, totalt uegoistisk, han går litt på akkord med seg selv, og setter seg selv litt på andreplass. Det er helt greit å sette seg selv på andreplass, men ikke hele tiden og hver gang. Kvinner er annerledes satt opp. De kan slippe seg løs å ha så mye orgasmer de bare vil, uten at de må avbryte samleiet av den grunn. Når en mann har ejakulert, så frigjør han Dopamin, og søvn kan være utrolig deilig. Mener du seriøst at hver gang en mann ikke peiser på og tømmer seg, så går han mot sin natur? 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 gjør det samme tilbake og si han er bortskjemt 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Det er faktisk bare kvinner som kan nyte sex uten å måtte holde igjen, tenke på noe avtenende etc. Kvinner trenger jo bare tenke på nytelse, menn må faktisk arbeide og samarbeide for at nytelsen deres skal komme, så en rask en kan vel du unna han i ny og ned? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Mener du seriøst at hver gang en mann ikke peiser på og tømmer seg, så går han mot sin natur? Du skjønner ikke basic biologi eller? 1
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 (endret) Mener du seriøst at hver gang en mann ikke peiser på og tømmer seg, så går han mot sin natur? Ja. Han må motarbeide visse naturkrefter for å klare å holde igjen. Jeg motarbeider ofte disse kreftene, fordi jeg har enormt glede av kosen og vil at det skal vare lenge. Det kan forresten være veldig vanskelig å klare mer enn 14 tak fra baksiden uten at det går, iallfall hvis det er ett par dager siden sist. Men mange ganger kan det være godt å bare slippe seg løs, og nyte uhemmet, selv om det ikke varer lenge. Jeg mener også at sex skal være en glede, ikke en plikt. Endret 21. november 2011 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 Mener du seriøst at hver gang en mann ikke peiser på og tømmer seg, så går han mot sin natur? Det er som I grosny sier, man må holde igjen for å holde ut. Jeg hadde virkelig trodd at kvinner som har vært i fast forhold hadde plukket opp såpass mye om mannen sin. Syns nesten den kommentaren der er nedlatende og sjåvenistisk. Tror faktisk menn har lært mer om kvinner enn kvinner har lært om menn de siste årene. 2
Suzy Skrevet 21. november 2011 #15 Skrevet 21. november 2011 Nei, men ja. Den er litt for enkel. Men jeg mener helt seriøst at han må motarbeide visse naturkrefter for å klare å holde igjen. Jeg motarbeider ofte disse kreftene, fordi jeg har enormt glede av kosen og vil at det skal vare lenge. Men mange ganger kan det være godt å bare slippe seg løs, og nyte uhemmet, selv om det ikke varer lenge. Jeg mener også at sex skal være en glede, ikke en plikt. Men god sex for et par er vel sex begge er glade for å ha? Ja, noen ganger er det vanskelig å holde igjen for ham, noen ganger er det vanskeli gå komme for henne - noen ganger er det godt med en kjappis og noen ganger med noe langvarig og intenst... MEN er det greit å ikke kommunisere dette til partneren, men komme som en overaskelse og deretter ikke gidde å bidra de to mnuttene som skal til for å gi henne en god opplevelse? Jeg syns faktisk AB lenger opp her har et poeng når hun sier at hun skulel likt å sett den mannen som fant seg i å bli avspist med "nei, nå har jeg fått mitt og gidder ikke mer" 3
Suzy Skrevet 21. november 2011 #16 Skrevet 21. november 2011 Det er som I grosny sier, man må holde igjen for å holde ut. Jeg hadde virkelig trodd at kvinner som har vært i fast forhold hadde plukket opp såpass mye om mannen sin. Syns nesten den kommentaren der er nedlatende og sjåvenistisk. Tror faktisk menn har lært mer om kvinner enn kvinner har lært om menn de siste årene. Skyt meg for å tro at menn også kan syns det er godt å holde på lenger enn ett og et halvt minutt, eller faktisk kommunisere med den han knuller da. Jeg har mer tiltro til menn enn å tro noe annet jeg. Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å holde igjen for en mann - og jeg skjønner også godt at det er mange, mange ting som skal klaffe for at sexen er god for paret (altså begge) OG jeg skjønner at man må gi og ta. Det kan ikke være himmelstormende hver gang og alle må yte litt - og kan finne nytelse i å se at partneren har det godt. Men aller aller viktigst er det vel å kommunisere? Da blir det somregel veldig bra for begge, er min erfaring... 4
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #17 Skrevet 21. november 2011 Men god sex for et par er vel sex begge er glade for å ha? Ja, noen ganger er det vanskelig å holde igjen for ham, noen ganger er det vanskeli gå komme for henne - noen ganger er det godt med en kjappis og noen ganger med noe langvarig og intenst... MEN er det greit å ikke kommunisere dette til partneren, men komme som en overaskelse og deretter ikke gidde å bidra de to mnuttene som skal til for å gi henne en god opplevelse? Jeg syns faktisk AB lenger opp her har et poeng når hun sier at hun skulel likt å sett den mannen som fant seg i å bli avspist med "nei, nå har jeg fått mitt og gidder ikke mer" Å kommunisere med partneren, når man er midt oppe i en intens nytelse?!! Hallo, menn er menn , og multitasking er ikke aktuelt hele tiden. Det hender at jeg sier i fra om at nå er det rett før, men ikke regelmessig. TS bør egentlig være superfornøyd. Noen ganger styrer mannen med henne lenge og vel, og andre ganger bare nyter han henne fullstendig, totalt, uhemmet og kjapt.
Suzy Skrevet 21. november 2011 #18 Skrevet 21. november 2011 Å kommunisere med partneren, når man er midt oppe i en intens nytelse?!! Hallo, menn er menn , og multitasking er ikke aktuelt hele tiden. Det hender at jeg sier i fra om at nå er det rett før, men ikke regelmessig. TS bør egentlig være superfornøyd. Noen ganger styrer mannen med henne lenge og vel, og andre ganger bare nyter han henne fullstendig, totalt, uhemmet og kjapt. Jeg har tydeligvis vært borti en helt eksepsjonell type mannfolk jeg da. Men da lurer jeg - hadde du syns det var helt ok om hun gjorde det samme med deg? Uten å uttrykke det altså - så du trodde at du var inne for en hel pakke og vips var det over. 4
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #19 Skrevet 21. november 2011 (endret) Skyt meg for å tro at menn også kan syns det er godt å holde på lenger enn ett og et halvt minutt, eller faktisk kommunisere med den han knuller da. Jeg har mer tiltro til menn enn å tro noe annet jeg. Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å holde igjen for en mann - og jeg skjønner også godt at det er mange, mange ting som skal klaffe for at sexen er god for paret (altså begge) OG jeg skjønner at man må gi og ta. Det kan ikke være himmelstormende hver gang og alle må yte litt - og kan finne nytelse i å se at partneren har det godt. Men aller aller viktigst er det vel å kommunisere? Da blir det somregel veldig bra for begge, er min erfaring... I senga skal det kommuniseres mest på kropps-språk. Sex er jo en nytelse som har flere sider. F.eks. ensidig nytelse fra begge parter samtidig. Andre ganger gleder jeg meg mest over å se gleden i hennes øyne. Det er mange slags gleder og hver type glede har sin tid. Jeg er litt negativ til prestasjonsorientert sex, og er mer for nytelse og glede. Jeg er IKKE i senga for å prestere mange tak og langvarig stivhet. Allikevel kan jeg gjøre nettop det for å glede min kjære og meg selv. Men å stille krav til at en partner skal prestere seksuelt når det ikke passer for vedkommende er utidig sexpress. Endret 21. november 2011 av I Grosny
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. november 2011 #20 Skrevet 21. november 2011 For all del, skal han være som selvvaskeanlegg for biler? Dersom du putter på tre poletter så skal det spyles i 8 minutter? Seriøst - TS, du karakteriserer ham som teit, hva var teit? At han kom litt for brått eller at han ikke gadd å bidra slik at du også fikk noe (mer) ut av det? Eller begge deler? Det må da være lov å ha sex som ikke er forutbestemt omkring hva og hvor lenge? Men - så lenge man har sex med hverandre er det jo fornuftig å huske at med hverandre betyr mer enn meg selv, og det bør gjelde begge veier. Dersom avslutninga hans var slik du beskriver det, sitat "Jeg spurte om vi ikke kunne vente litt og gjøre det igjen, eller om han kunne fingre meg, men neida, nå var han trøtt og hadde ikke mer tid. GOD NATT."så var det teit. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå