AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hei dere :-) Nå trenger jeg litt tips fra andre enn mine venner som sier jeg er fin uansett.... Jeg er opprinnelig brunette, med fargen #6 som min naturlige farge. Jeg har brune øyne, og mørke øyenbryn. Men i dette året har jeg stripet meg gradvis blondere og blondere, og har likt det ganske godt. Men nå var jeg hos frisøren for en uke siden for å ta etterveksten, men ettersom det var litt gulaktig ville jeg ha det LITT lysere. Vel.. Jeg endte opp med å få hvite partier, og jeg synes egentlig ikke jeg kler det så godt. Jeg vil ikke farge det i min naturlige farge, den synes jeg er altfor mørk. Burde jeg ta noen mørkeblonde striper? (Har dårlig erfaring med å ta lysebrune striper). Her er et bilde av håret mitt nå, for å gjøre det lettere å få bedre svar fra dere :-) (Jeg er hvitere i virkeligheten)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Hvis jeg var det ville jeg gått til frisør og bedt om brune striper. Etter noen vask vil de bli lysere og blande seg inn i resten av håret ditt.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 noen askeblonde eller mørkeblonde striper kan bli fint ja, for å få litt nyanseforskjell og liv i håret. men til nestegang: om du har fått gulskjær i håret, men egentlig er fornøyd med fargen 'under' gulskjæret, bør du bruke sølvshampo som nøytraliserer gult i stedenfor å prøve å farge det vekk, det er mer skånsomt for håret, og da blir du heller ikke mye lysere. lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Om jeg var deg ville jeg ha stripet håret noen nyanser mørkere, og lagt over en toner i fargen sand/aske.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Tusen takk for svar :-) Tror nok jeg går for litt striper i en mørkere blond-nyanse, før jeg tør å bevege meg inn på brunfargen igjen!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Tusen takk for svar :-) Tror nok jeg går for litt striper i en mørkere blond-nyanse, før jeg tør å bevege meg inn på brunfargen igjen! Lykke til! Heldig du er som har så langt, naturlig hår, forresten!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Jeg tok mørkere striper fordi jeg fikk samme problem, det gikk til helvette og jeg farget det brunt. Det gikk også til helvette og jeg vil ha blondt igjen. TENK GODT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå