Gå til innhold

cheapsmells.com - levering

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte en parfyme på cheapsmells.com til under 200 kr for litt over en uke siden. 11.november fikk jeg email om at pakken er sendt, og så vidt jeg kunne se på sidene deres, var det ca en ukes levering. men jeg har fremdeles ikke fått det jeg bestillte..

er det noen andre her som har bestilt derfra, som kanskje vet hvor lang leveringstid jeg må beregne til norge? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt. :)

Skrevet

Det pleier å ta ca to-tre uker til meg hvertfall :)

• Liker 1
Skrevet

Det pleier å ta ca to-tre uker til meg hvertfall :)

tusen takk for svar! :)

da får jeg bare smøre meg med tålmodighet da. litt tidlig å tenke svindel enda (første gangen jeg kjøper varer på nett fra utenlandske sider, bortsett fra sverige, og kjenner ingen som har bestilt fra nevnte side). :fnise:

Skrevet

Hehe, skjønner at du er skeptisk ;) Var selv det første gang, men har aldri opplevd noe tull og jeg har bestilt masse over nett! Litt for mye kanskje :fnise:

cheapsmells er hvertfall en seriøs side og de er billigst på mange produkter også synes jeg ;) Så bare å smøre deg med tålmodighet selv om det er vanskelig når man vet det er en spennende pakke på vei :fnise:

Skrevet

Utenlandske sider liker å si at det tar 6-10 dager, men i min erfaring tar pakkene 2-3 uker 95% av tiden.

Skrevet

Har tenkt å kjøpe en parfyme herfra. Men den koster jo over 200, så da blir det toll. Men om parfymen koster ca 350,- Hvor mye ender jeg opp med og betale for den?

Skrevet

Oi, da ble det plutselig ikke så mye dyrere å handle i Taxfree!

Skrevet

Min erfaring er at det tar 2-3 uker med mindre varen blir sendt som brev - da kommer de ofte på 5-6 dager helt opp til meg i nord-norge :)

Skrevet

Når det gjelder toll, så opplever jeg ofte at pakkene derfra ikke blir kontrollert for dette. Vet ikke om det er fordi de sender det som brev eller hva...

Skrevet

Det oppgis som oftest i virkedager, altså ekskludert helg. I tillegg til at det kan ta lengre tid generelt, men jeg mistenker at det ofte er i Norge pakken stopper opp. De gangene jeg har sporet pakker så ser jeg jo at fra når de sender en pakke fra England så kommer den seg veldig fort gjennom England og til transit.

Skrevet

Jeg bestilte derfra den 14 nov, og fikk pakken i posten idag. Altså litt over en uke, det syns jeg var raskt:)

Skrevet

jeg har bestilt fra den siden flere ganger, og aldri blitt svindlet, alt er forsvarlig pakket, og ingen ting har kommet frem ødelagt eller i dårlig stand.

Leveringstiden er virkedager, altså teller ikke helgedager - som nevnt ovenfor her.

Ut fra min erfaring er det i norge forsendelsen stopper opp. Og det synes ikke jeg siden/avsender kan lastes for.

Feks. når jeg bestiller fra nettet til min adr i england tar det kun noen dager (3-6) før det er fremme, enten jeg bestiller fra uk, usa, spania eller sverige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...