Lillah Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hei! Ny i gamet, så spør her jeg.. Når jeg er 4 dager på overtid med TR, kan jeg ta testen når tid som helst på døgnet, eller bør jeg ta den med morgenurinen?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Det er best å ta den med morgenurin, men du kan ta den når som helst.
Athene Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Dersom det er veldig tidlig i svangerskapet, før ventet mens, vil hcg nivået i urinen være lavt. Testen påviser hcg i urin, og vil derfor ved lave hcg nivåer bli positiv i konsentrert urin 1-2 dager før den er positiv når som helst. Tester man etter forventet mens sier man at man kan teste når som helst, men ikke gå på do de siste par timene før test. Venter man en ukes tid til og tester kan man dyppe testen i dovannet før man trekker i snora, og få riktig resultat. (ikke ment som et forslag, kun for å illustrere dette med hcg konsentrasjon tidlig i svangerskapet).
Lillah Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2011 Tusen takk for utfyllende svar!
★Blackstar★ Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Ja, du bør ta testen på morgenen for å få mest mulig riktig svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå