Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare få lov til å skryte litt, og si at etter 5 år med et aktivt sex liv (kun med kjærester, aldri onenight-stands), har klart å få orgasme ved sex!

Men jeg klarer det kun ved at jeg sitter oppå han. Dette gjør jeg ved at jeg har penis helt opp i vagina, og "sklir" frem og tilbake ved skambenet hans. Altså, jeg går ikke opp og ned på penis. Dette gjør at jeg alltid kommer, uansett. Men som dere vet, er ikke en orgasme bare en orgasme, for det er jo snakk om klitoris- og vaginalorgasme!

Jeg lurer på hvem av disse jeg får, ved å sitte oppå han? Når jeg sitter oppå, kommer jeg jo også nærat skambenet hans med klitors. Men når jeg bruker vibrator på KUN klitoris, så føler jeg at jeg får en helt annen type orgasme. Og at når jeg sitter oppå typen min, så er det 10 ganger deiliere, 10 ganger mer følelser, og disse følelsene bare sprenger ut i kroppen min, fra hjernen og til alle mulige kroppsdeler. Så lurer da på om dette kanskje er en vaginalorgasme? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som vaginalorgasme. Men uansett: har det noe å si hvilken orgasme det er?

Skrevet

Høres ut som vaginalorgasme. Men uansett: har det noe å si hvilken orgasme det er?

Nei, kun ren nysgjerrighet! :fnise:

Skrevet

Mine orgasmer er sterkere når jeg har noe i vagina som jeg kan knipe rundt, så det kan være grunnen til at disse orgasmene dine kjennes bedre ut

Skrevet

Det kan jo hende at det føles bedre fordi du er mer opphisset enn du er når du onanerer selv?

Det er nok en kombinert orgasme, av stimulering av både skjeden og klitoris samtidig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...