AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Har en hund som klør veldig i øret. Har bestilt time hos veterinær, men fikk ikke time før i slutten av uka. Ser ingen tegn på øremidd. Noen som aner hva det kan være?
Sugerøret Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 sopp ,ørebetennelse,blodøre (det kan en nesten kjenne på øret) og allergi
Moscato Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 (endret) I tillegg til kårkys forslag: øremidd Edit: hahaha, dårlig lest førsteinnlegg der, gitt! Men ja, det er jo fortsatt mulig, ettersom de godt kan ligge langt inne og ikke være synlige. Endret 21. november 2011 av Moscato
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Sikkert ørebetennelse. Er det rødt og hovent? Pleier bare å få tilsendt resept til mitt apotek når det er noe galt, sparer mye penger på det. Men så har jeg også anledning til å ringe og snakke med min dyrlege. Jeg er forøvrig inkompitent til å diagnosifere
Gjest WendyClear Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Min hund hadde mye kløe og ørebetennelser (som vi aldri ble kvitt) fram til han begynte på allergimedisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå