AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Av en treningsfri periode? Er syk, syk, syk. Blir aldri frisk Har ikke trent ordentlig på sikkert 4 uker og kan ikke heller. Dette viruset vil ikke slippe taket. Og i tillegg skal jeg gifte meg om 2 mnd. Alt blir bare ødelagt nå. En dvask og ekkel brud var ikke det jeg drømte om akkurat... Var inne i en SUPER rutine med trening også blir jeg bitt av basillen... Urettferdig!!!
Supraspinatus Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Av en treningsfri periode? Er syk, syk, syk. Blir aldri frisk Har ikke trent ordentlig på sikkert 4 uker og kan ikke heller. Dette viruset vil ikke slippe taket. Og i tillegg skal jeg gifte meg om 2 mnd. Alt blir bare ødelagt nå. En dvask og ekkel brud var ikke det jeg drømte om akkurat... Var inne i en SUPER rutine med trening også blir jeg bitt av basillen... Urettferdig!!! Musklene dine blir ikke om til fett av å ikke trene så dersom du blir dvask så er det ikke fordi mangelen på trening gjør at du får mer fett på kroppen. Fettet kommer dersom du inntar mer enn du forbruker. Styrke reduseres over tid og etter 4 uker vil nok styrken ha redusert seg noe. Derfor er det viktig at du begynner litt rolig når du starter på igjen. Det positive er at det går mye fortere å trene seg opp til et nivå man har vært på før, enn på et helt nytt nivå. God kondis opprettholdes lenger enn styrke, men vil også reduseres over tid.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Musklene dine blir ikke om til fett av å ikke trene så dersom du blir dvask så er det ikke fordi mangelen på trening gjør at du får mer fett på kroppen. Fettet kommer dersom du inntar mer enn du forbruker. Styrke reduseres over tid og etter 4 uker vil nok styrken ha redusert seg noe. Derfor er det viktig at du begynner litt rolig når du starter på igjen. Det positive er at det går mye fortere å trene seg opp til et nivå man har vært på før, enn på et helt nytt nivå. God kondis opprettholdes lenger enn styrke, men vil også reduseres over tid. Takk for svar Spiser jo ikke akkurat mer nå som jeg ikke er i form. Har ikke helt topp matlyst så får nok ikke veldig mye ekstra fett fra mat iallefall. Så får satse på at det ikke skjer så mye med kroppen. Den holder seg stort sett stabil uansett TS
Supraspinatus Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 (endret) Takk for svar Spiser jo ikke akkurat mer nå som jeg ikke er i form. Har ikke helt topp matlyst så får nok ikke veldig mye ekstra fett fra mat iallefall. Så får satse på at det ikke skjer så mye med kroppen. Den holder seg stort sett stabil uansett TS Hva er det du er så redd for da? Du kan jo fortsatt bruke musklene dine selv om du er syk. Regner med du ikke er 100% sengeliggende og paralysert. Ikke gå på trening, for kroppen trenger energien til å bekjempe infeksjon. Har du feber må du drikke mer vann enn normalt. Det er også viktig at du prøver å få i deg nok energi. Det skader ihvertfall ikke å spise sunt, selv om det kanskje ikke alltid frister med redusert apetitt. Endret 21. november 2011 av Supraspinatus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå