Gå til innhold

Hva gjør du når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han du liker er sammen med søstra din?

Det er altså tilfellet for meg. Jeg klarer ikke å oppføre meg normalt når jeg er i nærheten av han, jeg skjelver, det kribler i magen osv. Han er en god venn av søstra min men de har nylig blitt sammen. Jeg kan huske å ha fortalt henne dette for lenge siden, men jeg trodde det var gått over, helt til i går når jeg var i samme selskap som han. Hva gjør jeg nå? Jeg kan jo ikke fortelle dette til noen... Skal han bli en del av familien nå? Dette blir veldig rart. Har dere noen tips? Trenger andre synspunkt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han du liker er sammen med søstra din?

Det er altså tilfellet for meg. Jeg klarer ikke å oppføre meg normalt når jeg er i nærheten av han, jeg skjelver, det kribler i magen osv. Han er en god venn av søstra min men de har nylig blitt sammen. Jeg kan huske å ha fortalt henne dette for lenge siden, men jeg trodde det var gått over, helt til i går når jeg var i samme selskap som han. Hva gjør jeg nå? Jeg kan jo ikke fortelle dette til noen... Skal han bli en del av familien nå? Dette blir veldig rart. Har dere noen tips? Trenger andre synspunkt:)

Ingen enkel situasjon :( Jeg ville sett om det gikk over etter en stund, og ikke sagt noe til søsteren min. Vet du om han har noen følelser for deg? Om han så har det så kan du ikke "stjele" han, hun er tross alt søsteren din. Nei, tror jeg ville sett om det gikk over. Det er jo uansett ikke sikkert at forholdet mellom dem varer så lenge heller.. Det kan jo være du bare er fysisk tiltrukket av han, og ikke forelsket?

Jeg er litt tiltrukket av broren til kjæresten min, og tror han føler det på samme måte. Men jeg ville aldri i verden blitt sammen med han. Tror man rett og slett blir tiltrukket av noen mennesker, uten at det er noe mer enn det..

Skrevet

Ingen enkel situasjon :( Jeg ville sett om det gikk over etter en stund, og ikke sagt noe til søsteren min. Vet du om han har noen følelser for deg? Om han så har det så kan du ikke "stjele" han, hun er tross alt søsteren din. Nei, tror jeg ville sett om det gikk over. Det er jo uansett ikke sikkert at forholdet mellom dem varer så lenge heller.. Det kan jo være du bare er fysisk tiltrukket av han, og ikke forelsket?

Jeg er litt tiltrukket av broren til kjæresten min, og tror han føler det på samme måte. Men jeg ville aldri i verden blitt sammen med han. Tror man rett og slett blir tiltrukket av noen mennesker, uten at det er noe mer enn det..

Tusen takk for svar :) Jeg kan som sagt ikke fortelle dette til noen så det er greit å få høre hva andre mener her inne. Problemet er at jeg trodde det var gått over men følelsene blusset opp igjen når jeg bare var i samme rom som han. Jeg tror ikke han har følelser for meg, og jeg er ikke interessert i å "stjele" han fra søstra min. Men jeg tror det kan bli et problem hvis han skal være svigerbroren min... Samtidig har de vært venner veldig lenge så jeg tror det er et ganske bunnsolid forhold.

Jeg kjenner meg litt igjen i det du sier om at jeg kanskje bare er fysisk tiltrukket av han. Når jeg drømmer om han så er det gjerne noe intimt. Men jeg har aldri vært forelsket så jeg vet ikke hvordan det føles...

Skrevet

Om jeg skulle velge mellom søstera mi og en dutt, så vil jeg selvfølgelig beholde den gode relasjonen til søstera mi. Derfor skulle jeg glemme hele greie. Man kan instille seg på å lære å ignorere følelser hvis man vil.

Skrevet

Forelskelser går over, og du må egentlig bare lære deg å innse at han liker søsteren din. Selv om det ble slutt mellom de to, så hadde det vært rart om du skulle prøvd deg på han. Da setter du bare deg selv, han og søsteren din i en ekkel situasjon.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i å bli sammen med han, det hadde jo blitt rart uansett om det ble slutt eller ikke. Men problemet er at han skal være i så nær relasjon med familien når jeg ikke klarer å oppføre meg normalt i nærheten av han.

Tror dere det ville hjulpet å fortelle dette til søstra min eller ødelegger jeg gleden hennes da? Det er ganske rar situasjon, men jeg klarer ikke å være glad for tiden, jeg er mye alene å griner å slikt. Det går jo selvfølgelig ut over stemninga mellom meg og søstra min.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i å bli sammen med han, det hadde jo blitt rart uansett om det ble slutt eller ikke. Men problemet er at han skal være i så nær relasjon med familien når jeg ikke klarer å oppføre meg normalt i nærheten av han.

Tror dere det ville hjulpet å fortelle dette til søstra min eller ødelegger jeg gleden hennes da? Det er ganske rar situasjon, men jeg klarer ikke å være glad for tiden, jeg er mye alene å griner å slikt. Det går jo selvfølgelig ut over stemninga mellom meg og søstra min.

Jeg skjønner egentlig veldig godt at det er rart å ha en du liker så tett opp til deg. Ikke fortell det til søstra de, prøv heller å styr følelsene dine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...