Gå til innhold

Amanda Breden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun finnes ikke pen. Lyser trasshhhhh lang vei..?

• Liker 6
Skrevet

Hun er jo pen da ?

Skrevet

Hun er jo pen da ?

Nei, det synes jeg ikke. Hvitbleket extensionshår og litt vel med solpudder i ansiktet. Uten alt tilbehøret hadde hun sett helt vanlig ut. :)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Hvitbleket extensionshår og litt vel med solpudder i ansiktet. Uten alt tilbehøret hadde hun sett helt vanlig ut. :)

Ja,enigmen øynene var pene da:pp

Skrevet

Ja, det kan jeg si meg enig i. :)

Skrevet

Syns hun har fine pupper på noen bilder, men ble litt skuffet når det var et helfigurbilde i vanlig bikini hvor puppene hang på hver sin side (på facebooken hennes). Trynet ser ut som helt vanlig fjortis syns jeg. Finnes mange PENERE fjortiser.

Skrevet

Er hun kjent? Jeg har aldri hørt om henne før.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har aldri hørt om henne før, så har vel egentlig ingen formening.

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt om denne dama jeg heller. Men hun er ikke særlig pen. Oversminket, plastic og hele dama ser litt skitten ut (sikkert på grunn av all sminken og selvbruningen). Og hvordan klarer dere å se pene øyne? Er jo umulig å få øye på øynene hennes, jo!

• Liker 2
Skrevet

Ikke hørt om henne, men har sett henne på facebook.. Syns øynene var pene, da hovedsakelig øyenfargen. Ellers ikke min stil. Men hun er vel ikke akkurat den stilen som appellerer mest til kvinner 20/25+ ?

Hadde kledd å vært litt mer naturlig, IMO :)

Skrevet

Spør du meg ser hun forskremt ut.

Litt sånn rådyr i lyskastet fra en bil.....

Skrevet

Så lenge man har fine pupper og normal kropp, så vil alle mannfolk glo. Men at menn glor betyr ikke at de er interessert i henne personlig, de er interessert i kroppen ...

Skrevet
DETTE er en pen og naturlig dame. Fins heldivis flere som henne :pls:
  • Liker 1
Skrevet

Hva syns dere egentlig om Amanda Breden? Hvorfor er hun så kjent egentlig , og hvorfor er det så mange gutter som forguder hun?

http://www.scandalbeauties.com/bloggar/amandabreden

Er du henne kanskje? Siden du linker til henne?

Som mange andre her inne; jeg har aldri hørt om henne før og jeg synes hun ser helt average ut.

Gjest helenehøi
Skrevet

Hmm, har heller ikke hørt om hun.. Typisk glamourmodell-look/one-night-stand-type, med veldig muse-ansikt :P Hun hadde helt sikkert vært søt med mindre sminke og ordentlige klær på :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Hun ser igrunn ut som en hvilken som helst bimbo man ser på byen på en lørdagskveld. Jeg synes hun har et pent ansikt, men resten er litt too much for min smak :)

Skrevet

Ser ut som en vanlig, photoshoppet glamourmodell. Aldri hørt om.

Mistenker TS har startet tråden om seg selv. Jeg er ganske "inni" glamourmodell-verdenen og har aldri hørt navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...