AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hva syns dere egentlig om Amanda Breden? Hvorfor er hun så kjent egentlig , og hvorfor er det så mange gutter som forguder hun? http://www.scandalbeauties.com/bloggar/amandabreden
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Hun finnes ikke pen. Lyser trasshhhhh lang vei..? 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Hun er jo pen da ? Nei, det synes jeg ikke. Hvitbleket extensionshår og litt vel med solpudder i ansiktet. Uten alt tilbehøret hadde hun sett helt vanlig ut.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Nei, det synes jeg ikke. Hvitbleket extensionshår og litt vel med solpudder i ansiktet. Uten alt tilbehøret hadde hun sett helt vanlig ut. Ja,enigmen øynene var pene da:pp
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Ja,enigmen øynene var pene da:pp Ja, det kan jeg si meg enig i.
Gjest otrivin Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Syns hun har fine pupper på noen bilder, men ble litt skuffet når det var et helfigurbilde i vanlig bikini hvor puppene hang på hver sin side (på facebooken hennes). Trynet ser ut som helt vanlig fjortis syns jeg. Finnes mange PENERE fjortiser.
Mann 42 Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Er hun kjent? Jeg har aldri hørt om henne før. 7
HedvigR Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Jeg har aldri hørt om henne før, så har vel egentlig ingen formening. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Aldri hørt om denne dama jeg heller. Men hun er ikke særlig pen. Oversminket, plastic og hele dama ser litt skitten ut (sikkert på grunn av all sminken og selvbruningen). Og hvordan klarer dere å se pene øyne? Er jo umulig å få øye på øynene hennes, jo! 2
Arlandria Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 Ikke hørt om henne, men har sett henne på facebook.. Syns øynene var pene, da hovedsakelig øyenfargen. Ellers ikke min stil. Men hun er vel ikke akkurat den stilen som appellerer mest til kvinner 20/25+ ? Hadde kledd å vært litt mer naturlig, IMO
MarianneE Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 Ja,enigmen øynene var pene da:pp Spør du meg ser hun forskremt ut. Litt sånn rådyr i lyskastet fra en bil.....
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #15 Skrevet 22. november 2011 Så lenge man har fine pupper og normal kropp, så vil alle mannfolk glo. Men at menn glor betyr ikke at de er interessert i henne personlig, de er interessert i kroppen ...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #16 Skrevet 22. november 2011 DETTE er en pen og naturlig dame. Fins heldivis flere som henne 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #17 Skrevet 22. november 2011 Hva syns dere egentlig om Amanda Breden? Hvorfor er hun så kjent egentlig , og hvorfor er det så mange gutter som forguder hun? http://www.scandalbeauties.com/bloggar/amandabreden Er du henne kanskje? Siden du linker til henne? Som mange andre her inne; jeg har aldri hørt om henne før og jeg synes hun ser helt average ut.
Gjest helenehøi Skrevet 22. november 2011 #18 Skrevet 22. november 2011 Hmm, har heller ikke hørt om hun.. Typisk glamourmodell-look/one-night-stand-type, med veldig muse-ansikt Hun hadde helt sikkert vært søt med mindre sminke og ordentlige klær på
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2011 #19 Skrevet 22. november 2011 Hun ser igrunn ut som en hvilken som helst bimbo man ser på byen på en lørdagskveld. Jeg synes hun har et pent ansikt, men resten er litt too much for min smak
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #20 Skrevet 22. november 2011 Ser ut som en vanlig, photoshoppet glamourmodell. Aldri hørt om. Mistenker TS har startet tråden om seg selv. Jeg er ganske "inni" glamourmodell-verdenen og har aldri hørt navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå