AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Noen forslag? Vil ikke ha menneskenavn som Bodil, Margrete, Sunniva eller sånn. Hundenavn!!! Og helst ikke sånn buster, bamse, lillevenn og sånt. Et ordentlig navn.
Gjest Apophis Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Leo :gjeiper: Google "navn til hund" eller "navneguide" eller noe sånt, så får du opp masse.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Leo til en jente? Har prøvd det, syns det florerer av navn som høres ut som de kommer fra barnehagebarn og menneskenavn og latterlige ting som Fido, Rex osv.
Gjest Apophis Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Aha, såg ikkje at det sto tispe. Då måtte det blitt Leonora eller noe lignende. Tenkte bare Leo med eingang, det kalte noen familiemedlemmer sin leonberger nemlig Det er sannelig ikkje enkelt å finne navn.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Cava høres ut som "hun bare sto å kava" haha. No offence, men ikke helt i vår smak. Leonora vil jeg si er et menneskenavn og det ville vi jo som sagt ikke ha. Føler meg litt trass, ikke ta det negativt opp altså!!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Cava høres ut som "hun bare sto å kava" haha. No offence, men ikke helt i vår smak. Leonora vil jeg si er et menneskenavn og det ville vi jo som sagt ikke ha. Føler meg litt trass, ikke ta det negativt opp altså!! haha jeg skjønner:p men jeg mente ikke samme uttale som i "sto og kava".. men tenkte med lang a på en måte men:p
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 haha jeg skjønner:p men jeg mente ikke samme uttale som i "sto og kava".. men tenkte med lang a på en måte men:p Ja, men føler fortsatt... Ææh, skeptisk. Sorry!!!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Leah! Ja, vet det er mennesker som heter det, men jeg vet om flere hunder enn mennesker som har dette navnet. Synes faktisk det passer bedre på en hund også.
Gjest "gjest" Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Leonora hvis det er jente og Leon hvis det er gutt.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Cava høres ut som "hun bare sto å kava" haha. No offence, men ikke helt i vår smak. Leonora vil jeg si er et menneskenavn og det ville vi jo som sagt ikke ha. Føler meg litt trass, ikke ta det negativt opp altså!! http://en.wikipedia.org/wiki/Cava_(Spanish_wine) Det er jo egentlig "spansk Champis"
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Leah! Ja, vet det er mennesker som heter det, men jeg vet om flere hunder enn mennesker som har dette navnet. Synes faktisk det passer bedre på en hund også. Fint! Det minner om Leah Clearwater
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 Leah er menneskenavn som jeg har presisert ikke vi skal ha. Leonora er sagt og det står der oppe at det er jente.
Gjest Spinell Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Cava_(Spanish_wine) Det er jo egentlig "spansk Champis" Champis kan forresten være et artig unisex-hundenavn
Gjest Elfrida Skrevet 21. november 2011 #17 Skrevet 21. november 2011 Karma, pixie, mystic, blondie, nutte
Sugerøret Skrevet 21. november 2011 #18 Skrevet 21. november 2011 Vinna . forkortet Løvinna/løvinne Jeg har leon selv og elsker rasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå