Gå til innhold

er dette orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

når jeg er sammen med partneren min og han fingrer meg, og gnir på klitoris så begynner jeg ganske fort å riste i hele kroppen. Til og med musklene i leggene og lårnene trekker seg sammen, og "rister" ukontrollert. Og hver gang blir det på en måte så godt at jeg ikke klarer mer. For godt nesten.

Men det jeg er så usikker på er om dette er orgasme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet mitt blir da om det kommer til et punkt hvor disse ristningene får en slags utløsning, og du blir mer avslappet selv om han ikke har stoppet. I så fall tror jeg det er en orgasme. Jeg synes det høres mer ut som om det er rett før du kommer

• Liker 1
Skrevet

Enig med Ab. Man VET når man har hatt en orgasme.

Skrevet (endret)

Du merker det når du får orgasme. Først risting og skjelving som du beskriver, også merker du at kroppen på en måte "letter på trykket" og du får en følelse av ro og tilfredshet på slutten.

Endret av Lulu21
  • Liker 1
Skrevet

Spørsmålet mitt blir da om det kommer til et punkt hvor disse ristningene får en slags utløsning, og du blir mer avslappet selv om han ikke har stoppet. I så fall tror jeg det er en orgasme. Jeg synes det høres mer ut som om det er rett før du kommer

nei, dit har jeg aldri kommet. men det blir på en måte sånn at jeg får han til å slutte, fordi jeg ikke orker mer når det har kommet så langt. jeg kan ligge å riste lenge, men så blir det til slutt for mye og jeg klarer ikke mer. for godt, rett og slett :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...