Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 Leter etter oppskrift på denne engelske julekaken.. Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 Tror jeg har det.. Men har den hjemme, og er nå hos en venninne. Hvis du ikke har fått oppskriften til i morgen, kan jeg gi deg den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #3 Del Skrevet 13. desember 2003 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 15. desember 2003 #4 Del Skrevet 15. desember 2003 Er det en kake? Trodde det var en kjøttpai jeg, med kjøttdeig. Minced Meat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 15. desember 2003 #5 Del Skrevet 15. desember 2003 Det trodde jeg også, inntil jeg bodde i UK i fjor. Det er en kake, men den inneholder animalsk fett bl.a. Mince betyr hakket (e.l.), og denne typen kake står det for en miks av hakkede frukter og krydder. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 15. desember 2003 #6 Del Skrevet 15. desember 2003 Aha, da er det oppklart! :D Så det er fruktkake, altså. Kjekt å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2003 #7 Del Skrevet 15. desember 2003 Klippet fra BBCfood Mincemeat A spicy preserve in English cookery that consists of a mixture of dried fruit, apple, suet, candied fruit and spices, steeped in rum or brandy. It is the traditional filling ofr individual mince pies, served warm at Christmas. legger inn en link til BBC Food Kanskje du finner en oppskrift der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå