Ethereal Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 (endret) Jeg har denne kjolen som jeg skal bruke på julebord til lørdag, men jeg trenger en bolero eller lignende jeg kan ha over. Er ganske frossen av meg, og vil ikke tilbringe kvelden med å fryse. Har allerede kjøpt en bolero, men den har samme V-snitt som kjolen, og det ser litt rart ut. Dessuten er den i en grå-sort-farge som ikke er så flatterende. Trenger sårt litt hjelp til å få tips om hva som kan passe inntil. Tilbehør er svarte pumps og svart clutch-veske. Tenkte å enten gå for svarte og sølvfargede øredobber, eller mørkeblå. EDIT: ser at jeg har postet på helt feil forum. Denne skulle i på kles-forumet. Mulig å få hjelp til å flytte? Endret 20. november 2011 av Ethereal
Xtra_lilje Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 http://www.cubus.com/no/Kolleksjon-dame/Genserecardigans/8/?#/no/Kolleksjon-dame/Genserecardigans/4/ denne brukte jeg, ganske lik kjole som din, men ikke så markert V fremme. Boleroen funket helt fint. Sort med svakt glitter i. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Jeg ville hatt en annen farge enn svart. Feks sølv, hvis du skal h sølv øredobber. Antrekket blir fryktelig kjedelig hvis alt er svart. En så enkel kjole trenger en litt fresh bolero, spes. når skoene også er svarte.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Jeg ville hatt en annen farge enn svart. Feks sølv, hvis du skal h sølv øredobber. Antrekket blir fryktelig kjedelig hvis alt er svart. En så enkel kjole trenger en litt fresh bolero, spes. når skoene også er svarte. Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid sier at et slikt antrekk blir kjedelig. Jeg synes det kan være NYDELIG å gjøre det helt enkelt.
Miki Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid sier at et slikt antrekk blir kjedelig. Jeg synes det kan være NYDELIG å gjøre det helt enkelt. Jeg synes ikke helt svart er kjedelig. Helt svart med f.eks perlekjede og perleøredobber er fint synes jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå