AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Seng Jeg har veldig lyst på en seng av den type. Hvor i Norge kan man finne?
challenger Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Den ser ikke så veldig behagelig ut å ligge i:s Men til spørsmålet ditt; jeg kan ikke huske å ha sett sånn på noen butikker jeg, ser det veldig ofte på amerikanske filmer bare..
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Den ser ikke så veldig behagelig ut å ligge i:s Men til spørsmålet ditt; jeg kan ikke huske å ha sett sånn på noen butikker jeg, ser det veldig ofte på amerikanske filmer bare.. Det er behagelig, jeg har prøvd det før, men kan ikke finne noe sted i Norge. Vet ikke en gang hvordan det heter på norsk.
Pinkee Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 (endret) Min lenke Søkte på skapseng, å fikk opp denne, let og du vil finne Håper jeg Endret 20. november 2011 av Pinkee
Frk Midnattsol Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Hallo Akkurat denne typen får du kjøpt på Norsk Sengesenter i Christian Krohgs gate 28 i Oslo. Akkurat denne spesifikke modellen koster nesten 25 000,- så den er jo ikke akkurat billig. Har selv fått en møbelsnekker til å lage meg en lignende patent, til en helt annen pris, så det kan lønne seg å ta ideen med seg til en slik å få en pris - bare et lite tips
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Tusen takk til begge to, skal sjekke butikken, men 25.000 høres VELDIG dyrt ut. Hvor mye betalte du til snekkeren, Frk Midnattsol? Jeg kan gi kanskje maks 5-6 tusen, men ikke mer. Egentlig så tenker jeg ikke på dobbelseng, men til en person. Da burde det være billigere?
Frk Midnattsol Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Hei igjen Her er linken til akkurat denne: http://norsksengesenter.com/lettomatrimoniale2004tama.aspx Jeg husker ikke helt hvor mye jeg betalte for min, men kjøpte alle hobbyplatene selv, samt at jeg hadde en rammemadrass på 1,20 som ble brukt. Tror jeg betalte møbelsnekkeren ca 4 000,- for arbeidet, samt for skruer, forskjellige "beslag" og alt slikt - selvfølgelig svart Har bare en "skrivebordsplate" på min seng, altså ikke en hylle i tillegg. Fikk utnyttet et gjesterom til også å være et kontor, og synes jeg fikk veldig mye for pengene, samt at gjestesengen ikke stjeler noe særlig av rommet
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Tusen takk, noe som dette er det jeg leter etter. Hm, 11 tusen er litt for mye, men vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå