Nikka88 Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Jeg har datet en mann i noen måneder nå, i løpet av de siste ukene har vi begynt å ha sex. Jeg har allerede fått følelser for han og vi har det utrolig bra på alle andre områder. Problemet er at jeg er så sjenert og usikker når det kommer til sex. Jeg har ikke vært i forhold tidligere, og har vel ikke så mye erfaring. Tror dette kom som en overasskelse på han da jeg er 23 år, og selvsikker på alle andre måter. Alt sier meg at det å være så sjenert må være en skikkelig turn-off for dere gutter? Jeg vil jo absolutt ikke være slik, men jeg klarer ikke å slappe av ordentlig og da nyte sexen. Jeg har også lyst til å gjøre det godt for han, men er så redd for å gjøre noe feil. jeg har prøvd å snakke med han der jeg forteller at jeg bare er sjenert, og han svarer da at det går greit, og at det går seg til etterhvert ol. Men jeg er redd for at han kan bli utålmodig. Nå så er det nesten slik at jeg bare ligger der.. Hva kan jeg gjøre for å få bedre selvtilitt i sengen? Hva kan være tryggest å begynne med? Hva tenker han egentlig om saken? Håper noen kan dele noen tanker
Gjest Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Jeg 5 år yngre enn deg, og jeg er også i mitt første, ordentlige forhold nå. I begynnelsen synes jeg også det var litt "skummelt". Jeg hadde hatt sex en gang før vi ble sammen, og var langt i fra erfaren for å si det sånn! Men når han gir meg så mange komplimenter for kroppen min som han gjør, så slapp mine småkomplekser taket av seg selv, på en måte. Jeg tenkte "okei, jeg er den eneste med disse tankene. Og han har heller ingen rett til å forvente noe som helst. Men når han gir meg de komplimentene og jeg vet han mener det han sier, så gir jeg faen i disse kompleksene og disse dumme tankene", og det funka Nå er jeg med på det meste, selv om jeg er langt i fra perfekt. Og ikke vær redd for å gjøre noe feil; sex er aldri perfekt! Og det er strengt tatt ingenting som heter feil, man lærer ting om hverandre hele tiden, underveis. Synes ikke du skal bekymre deg
Erotisk Flukt Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Ha det morsomt, lek, putekrig, masser hverandre, slike små ting for å fjerne all spenning. For som man sier, sex er aldri perfekt, bare følelsen som er perfekt. Eventuelt gjør lignende ting ellers i livet, hoppe ut i ting du ikke mestrer eller er utrygg på. Da kan du ta med deg den gode følelsen på soverommet. ;-) -Domino
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 det du skrev hørtes ut som om jeg kunne ha skrevet det selv for en stund siden. Jeg hadde det akkurat som deg!! Jeg har mye selvtillit men hadde det ikke når vi hadde sex. jeg kom aldri fordi jeg ikke klarte å slappe av og da ble det enda verre å nytte sexen for da fikk jeg dårlig samvittighet. Ville ikke at kjæresten min skulle tro at jeg syntes hun var dårlig i senga. Etter noen uker kom jeg endelig men da hadde hun holdt på med meg i 40 minutter, og da fikk jeg også skikkelig dårlig samvittighet, trodde hun syntes det var helt grusomt å ha sex med meg.Etter noen uker klarte jeg bare ikke å nyte det mer i det hele tatt, begynte å grine og sa hvordan jeg følte meg (hadde nevnt det litt før. men ikke så veldig mye). etter den samtalen gikk det mye bedre og nå går egentlig alt strålende. jo mer man blir kjent med kjæresten sin og med kroppen hans/hennes jo lettere alt går til slutt. har ikke noen tips egentlig, men tror virkelig det ordner seg. kan ta noen måneder men hvis han virkelig liker deg er jo ikke det noen problem for han:) Hilsen jente22
Nikka88 Skrevet 20. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2011 Tusen takk for svar! Dette lettet på bekymringene mine, og likte spesielt rådet med aktiviteter som fjerner spenning mellom oss. Nå gleder jeg meg faktisk til å prøve det=)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Jeg følte at jeg var relativt god i sengen med kjæresten mtp at jeg mistet jomfrudommen for under et år siden, men hadde ikke verdens beste selvtillit der forde. Men så hadde vi sex i fylla, og da fikk jeg verdens beste selvtillit liksom, så neste gangen vi hadde edru sex etter det, så bare tenkte jeg på hvordan det var forrige gang, og nå har jeg og typen super sex, og begge har masse selvtillit i sengen
Shantee Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 For å få sexselvtillit må man slutte å tenke på hvordan kroppen ser ut, ha sex med LYSET PÅ, leke og prøve seg frem og ikke tenke så mye. Det er jo lett å se om partneren nyter eller ikke nyter under akten, snakk litt på kanten av og til, se om han liker det. Eksperimentering er den eneste måten å bli en god sexpartner på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå