AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Er det ikke lenger synlig hvem man har som felles venner? Det pleide jo tidligere å komme opp på høyre side, men ikke nå lenger?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Er det ikke lenger synlig hvem man har som felles venner? Det pleide jo tidligere å komme opp på høyre side, men ikke nå lenger? Hvis man skjuler vennene sine så blir ikke felles venner synlig heller
Gjest Bomullsdott Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Joda, det syns Hvis du vil vite hvem felles venner du har med en du allerede er venn med, så må du klikke på den lille stjerna øverst til høyere der det står "se vennskap". Er dere ikke venner, kommer felles venner automatisk på høyre siden.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Hvis man skjuler vennene sine så blir ikke felles venner synlig heller Jo, men dette gjaldt venner hvis venner jeg kan se. Joda, det syns Hvis du vil vite hvem felles venner du har med en du allerede er venn med, så må du klikke på den lille stjerna øverst til høyere der det står "se vennskap". Er dere ikke venner, kommer felles venner automatisk på høyre siden. Aha, så det har gjemt seg bak den stjerna, ja. Da er det dét som er endringen - som jeg ikke hadde fått med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå