Gå til innhold

Baselakk med fuktgivende egenskaper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Trind repair vel 1 måned nå, noe mer tror jeg. Neglene har ikke blitt så mye sterkere faktisk, men de har blitt mye finere og akkurat litt sterkere slik at det ikke går an å bøye neglen like lett som før. Men som baselakk liker jeg den ikke, verken under en baselakk eller uten baselakk- neglelakkene blir myke og det er lett å lage riper i neglen til tross for topplakk. Nok om det.

Men nå et større problem :tristbla: Neglene er blitt sprø og "tørre"! De fliser ikke så ofte som før, men jommen knakk flere negler igår etter/under en heller fuktig tur ut på byen. Jeg var såå lei meg i morgest da jeg oppdaget det.. :fnise:

Sitter å lager ny ønskeliste fra nailsupplies, og tenker på å slenge med en fuktgivende greie, noen ideer?

Ser på to stk:

1- BA-Hydrating Ridge Filler with Silk Fiber

2- NAIL TEK Foundation III

Noen av dere som har prøvd disse? Er Trind Balsam nok? Har dere andre ideer? ;) Tips mottas med STOR takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt det der tror jeg bare er tull. Neglene kan ikke ta til seg fuktighet. Har man dårlige negler må man nok bare leve med det. Men det klarer du nok.

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker at neglene blir sprø og tørre om jeg bruker samme forsterker lenge, derfor varierer jeg mellom Trind og Isadora sin Second Nail. Skifter hver dag/annen hver dag med mild acetonfri neglelakkfjerner og bruker neglebalsam før hver påføring. Nå er neglene mine sterke og lange!

Kanskje du kan prøve neglebalsam, acetonfri fjerner og variere du også?

Skrevet

Alt det der tror jeg bare er tull. Neglene kan ikke ta til seg fuktighet. Har man dårlige negler må man nok bare leve med det. Men det klarer du nok.

Takk for et nyttig svar..

Mulig det er det som er feilen, det skal testes ut. Takk lykkelitenen ;)

TS

Skrevet

NailTek foundation III er veldig bra synes jeg. Har brukt denne sammenhengende i ett år nå, og neglene sprekker ikke like lett. Tørre blir de som før, da er det viktig å legge neglene i bløt en gang i uka. Bruker en kopp varmt vann og en teskje matolje.

Skrevet

Takk!!! TS

Skrevet (endret)

Jeg bruker Trind Nail Balsam (den grønne) som jeg smører på neglen først også tar jeg et lag Nail Repair. Synes det funker kjempefint. Hadde veldig tynne og sprø negler etter å hatt acrylnegler i mange år, nå er de sterke igjen.

PS: Jeg bruker aldri Nail Repair under annen neglelakk. Da bruker jeg heller vanlig Base Coat. Men til daglig synes jeg det er fint med den naturlige look'en som Nail Repair gir.

Endret av Lizzee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...