Gå til innhold

soho-sjokoladen kommer tilbake ;)


Gjest NozMonster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

jeg har sett i gjentatte tråder at så mange savner soho-sjokoladen, så jeg tenkte jeg skulle komme med en gledesnyhet til dere ;)

Nemlig at soho-sjokoladen kommer tilbake- muligens i originalembalasjen!

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1729385.ece

ble dere glade nå? :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har drømt om soho sjokoladen i årevis. Endelig er min kjære kjære soho tilbake. Sukk. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Hvorfor blei den borte, egentlig? Og hvorfor var det så mange som kalte den Shoho?

talefeil. Og den ble borte fordi den ikke solgte godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nevneverdig happy, nei. Jeg smakte den en gang og det holder i grunnen for resten av livet. Stratos med nøtter, se det er en annen sak :sjokolade:

Endret av Cata
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ikke nevneverdig happy, nei. Jeg smakte den en gang og det holder i grunnen for resten av livet. Stratos med nøtter, se det er en annen sak :sjokolade:

åååå hvorfor liker dere ikke soho??? Håpe det er flere der ute som elsker den så de ikke slutter å lage den igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

talefeil. Og den ble borte fordi den ikke solgte godt nok.

Men de greide jo fint å si Soho, når de snakka om stedet som heter Soho... Som sjokoladen er oppkalt etter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig kan jeg smake på denne veldig omtalte sjokoladen så kanskje jeg skjønner hva alt maset er for :ler:

Det er noe slags yoghurt-gruff.

Ikke godt.

Bamser med bananskum, derimot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Men de greide jo fint å si Soho, når de snakka om stedet som heter Soho... Som sjokoladen er oppkalt etter :gjeiper:

Kanskje..hmm de syntes det var rart at den het det samme som byen soho og ikke trodde helt at den het helt det samme..... ehhh. Nei nå babler jeg bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slemt av meg om jeg slenger ut et par linker som forteller at over 90% av alle kakakoplantasjer driver med barneslaveri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje..hmm de syntes det var rart at den het det samme som byen soho og ikke trodde helt at den het helt det samme..... ehhh. Nei nå babler jeg bare tull.

Det viktigste er at du prøver å gi meg svar på denne forferdelige gåten, og det setter jeg stooooor pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Er det slemt av meg om jeg slenger ut et par linker som forteller at over 90% av alle kakakoplantasjer driver med barneslaveri?

Litt... Men jeg er for glad i sjokolade at det vil få meg til å slutte å spise det... Im Weak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg er svært fornøyd! :strix: Nammis-sjokkisen! :wow:

det tviler jeg ikke på heloise :fnise:

er det noen jeg vet at elsket denne sjokoladen, så er det deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soho er uinteressant for meg - bamsemums med banan og ikke minst SMØRBUKKSTANG derimot! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...