Gjest finurlig Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Jeg møtte en fyr i går kveld/natt, og vi hadde god tone og kjemi. Han ble med meg hjem, men vi hadde ikke sex. Da han gikk, fikk jeg melding rett etterpå om at han gjerne ville møte meg igjen, og jeg vil veldig gjerne møte ham også. Hvordan går jeg frem nå? Kan jeg sende ham ei melding og foreslå kaffe på tirsdag? Eller burde jeg vente til i morgen? Eller vente til han tar kontakt igjen? Er ikke god i dette spillet :s
miamarlena Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Du kan godt sende melding, men vent til tirsdag og se om han har sendt. Hvis ikke kan du gjøre ett forsøk, oppdater oss om hvordan det gikk da! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Hvis han sendte mld i går om at han vil treffe deg igjen så kan du vel sende mld og spørre om han vil ta en kaffe? 1
Minnavin Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Du har fått en melding.Svar på den,det er rett og slett din tur, og gjerne med et forslag. Drit i spill... 7
Gjest finurlig Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Ser at majoriteten sier at jeg skal vente til han sender mld, selv om han sendte mld først en gang? Sendte ikke mld i går, men tenkte å sende en mld i ettermiddag, men nå vet jeg ikke lengre Jeg sa til ham da han gikk at jeg ikke liker å sende mød først, og han skrev i mld at nå hadde han sendt mld, så nå hadde jeg ikke noen grunn til å ikke sende mld Men jeg vil ikke være påtrengende uansett..
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Ser at majoriteten sier at jeg skal vente til han sender mld, selv om han sendte mld først en gang? Sendte ikke mld i går, men tenkte å sende en mld i ettermiddag, men nå vet jeg ikke lengre Jeg sa til ham da han gikk at jeg ikke liker å sende mød først, og han skrev i mld at nå hadde han sendt mld, så nå hadde jeg ikke noen grunn til å ikke sende mld Men jeg vil ikke være påtrengende uansett.. Det vil si at det er din tur. Send! 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Du kan godt sende melding, men vent til tirsdag og se om han har sendt. Hvis ikke kan du gjøre ett forsøk, oppdater oss om hvordan det gikk da! Lykke til Feiging!! Det er kun feiginger som spiller spill på den måten. Du er rett og slett livredd for å bli avvist du... Han var voksen og sendte melding ganske fort uten å tenke på noen slags spill. Da burde hun være voksen nok til å svare uten å spille noe jævla spill... Om man er voksen så går man for det man vil ha uten å tenke på om det er mandag eller tirsdag som er den beste meldingsdagen. Du er tydeligvis ikke voksen. Så til TS: Om du har lyst til å treffe ham igjen så sender du melding med en gang og sier det og fpreslår en aktivitet!!! 4
Gjest finurlig Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Feiging!! Det er kun feiginger som spiller spill på den måten. Du er rett og slett livredd for å bli avvist du... Han var voksen og sendte melding ganske fort uten å tenke på noen slags spill. Da burde hun være voksen nok til å svare uten å spille noe jævla spill... Om man er voksen så går man for det man vil ha uten å tenke på om det er mandag eller tirsdag som er den beste meldingsdagen. Du er tydeligvis ikke voksen. Så til TS: Om du har lyst til å treffe ham igjen så sender du melding med en gang og sier det og fpreslår en aktivitet!!! Wow, ok.. slapp av.. Tenkte å sende ham en melding i ettermiddag og foreslå en kaffe i morgen Jeg liker ikke dette "spillet" jeg heller, og skulle ønske det ikke var noen spill, men det er ikke til å unngå uansett.. For alt jeg vet sitter han i samme situasjon og har kjempelyst til å melde meg, men ikke tør. Eller så er han dørgende likegyldig, og tror at jeg også er det.. Og så er det hele greia med at "Du kan ikke la han vite at du er interessert", og "Du kan ikke la han vite at du kan bli såra". Man må hele tiden late som at man ikke bryr seg, og sette opp en passiv maske uansett hva som blir gjort. Og etter det, så kommer "Hvem skal dø i ensomhet"-spillet, som vi alle har med våre ekser. Its a cruel world.. :s 1
Gjest finurlig Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Ok, melding sendt, og om det var et spill på gang, så tror jeg at jeg tapte. Jeg spurte om han ville møtes i morgen og ta en kaffe eller noe, men det kunne han ikke. Han hadde ikke så mye penger for tida, men at han ville ha det til gode.. Og jeg er ikke dum, så jeg kommer ikke til å holde pusten imens Bedre lykke neste gang
kulu-kulu Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Neineinei..ikke gi opp så lett da.. Husk menn tenker annerledes enn oss kvinnfolk,ikke fall i den derre jentetankefella, da kommer du ingen vei. Lykke til videre,muligheten er der enda
Gjest finurlig Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Kulu-Lulu: Tro meg, jeg har vært i denne situasjonen før Hvem har ikke råd til en kaffe?? Det koster max 25 kr.. Og hvis han ville møtes, hadde han foreslått at vi gjorde noe som ikke kostet penger, hvis det var det som var problemet Det er mye enklere å slå seg til ro med "Nei, da er han ikke interessert, moving on!" enn å håpe og tro at det blir fn annen gang.
Gjest finurlig Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 SÅ feil kan man ta Fikk mld om vi kunne finne på noe i kveld. Håper ikke det er et booty-call, men tar sjansen uansett
Usikker23 Skrevet 25. november 2011 #15 Skrevet 25. november 2011 Hvordan gikk det med deg ja? Ble det noe "date"?
Gjest finurlig Skrevet 25. november 2011 #16 Skrevet 25. november 2011 Det gikk veldig bra, tross alt ble vi sittende og snakke til kl halv 2 Han er avsted nå, men vi skal møtes igjen til uka
Usikker23 Skrevet 25. november 2011 #17 Skrevet 25. november 2011 Det gikk veldig bra, tross alt ble vi sittende og snakke til kl halv 2 Han er avsted nå, men vi skal møtes igjen til uka Så bra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå