AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Sitter her og depper idag. Var ute på byen igår. Hadde øyekontakt og smilte masse med/til en kjempekjekk gutt. Han er helt klart "over my league" tenkte jeg. Han kom bort et par ganger og tok forsiktig på meg (ikke klåing), men vi snakket aldri... bare smilte til hverandre. Merket det var kjemi. Men vi snakket aldri sammen..... Jeg ser jo aldri han igjen.....jeg skulle vært tøffere og startet en samtale! Men jeg ble så sjenert og usikker, og redd for å bli avvist... AAAAAAAAAAAArg!
Steinar40 Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Han tok jo ikke kontakt med deg heller. Da var det ikke ment å bli.
Caramela Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Det er ikke alltid det hjelper å ta kontakt heller.. hehe, prøvde meg på en fyr i går, gikk ikke helt veien! Men, sitter og tenker at jeg har da i det minste prøvd. Neste gang - ta kontakt, ingenting å tape på det Og er det ment to be, så får du muligheten igjen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå