Gå til innhold

Ferska

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen av dere blitt ferska noen gang når dere har hatt dere.

Jeg og mannen min ble tatt på fersken i går kveld av et vennepar på hytta deres.

Vi lå på soverommet og koste oss da de kom inn og skulle høre om vi ville være med å gå en tur.Jeg satt opp pikken til mannen min rett mot døra slik at de så alt.jævlig flaut ,men slik går det når man glemmer å låse døra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var tenåring tok broren hans oss på fersken. Litt dumt og korttenkt av broren å komme inn på soverommet egentlig, men han så ingenting da vi hadde dyne over oss.

En annen gang kom svigerfar inn, men han forstod ikke hva som foregikk siden vi lå helt rolig ved siden av hverandre, med dyne over.

Skrevet

Hadde sex på sofaen når gubben bodde hjemme. Faren var på ferie, så døra var jo ikke låst eller noe. Plutselig kommer dama til faren hans inn :ler: Og hu gikk ikke heller! "Heeeeei, jeg skal bare hente noen dvd-er jeg" sier hu og går INN i stua, forbi sofaen hvor vi febrilsk prøver å dekke oss til og står å romsterer rundt for å finne noen filmer.

Holdt på å dø.. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Bla tatt av noen på båttur i fjor sommer. Vi hadde funnet oss en, det vi trodde, øde holme i sørlandsidyll.. Veldig kleint, men FOR en opplevelse!!

Skrevet

Ja, også har vi også blitt tatt på fersken i bilen av Politiet :fnise:

Var ute å kjørte litt, ble veldig kåte og parkerte bilen på go-kart-banen. Det hadde vært mye hærverk der den siste tiden, så noen ringte politiet og meldte ifra om en mistenkelig bil..

Så litt kleint når de banket på og lyste med lommelykten inn når vi var midt i akten :ler:

De tok det heldigvis veldig bra, og ønsket oss en strålende kveld videre. :)

Skrevet

Haha, fantastisk, den med politiet!

(AB fordi denne er ganske gjenkjennelig)

Foreldrenes tomme leilighet, nakne på sofaen i full gang.. Og rundt hjørnet kommer hans religiøse bestemor... Jeg trode jeg var døden nær :sjenert:

Skrevet

Da eksen bodde hjemme hørte pappan hans oss. Vi trodde vi var hjemme alene og holdt jo på. Senere på dagen skulle jeg og hele familien hans spise middag. Da kunne faren fortelle at han hadde hørt meg skikkelig godt og han ble bare nøtt til å forlate huset. Han sa han var kjempeglad for at sønnen ikke hadde lagd lyd. Jeg satt der å var kjempeflau! :P

Men har nok aldri blitt sett nei, så vidt jeg vet i alle fall..

Har sovet naken og skrevd noe innmari en gang på hyttetur da. Var der med kjæresten og tre kompiser av han. De hadde jo selvsagt tatt turen inn på rommet mens vi sov og det hadde vært så varmt at dyna hadde falt ned.. så de så jo rett hjem!

De fortalte ikke dette før to år etterpå ;p

• Liker 1
Skrevet

hahha dauver av latter !

Har ikke blitt ferska heldigvis!

Skrevet (endret)

Har ikke blitt tatt på fersken selv, men har tatt noen på fersken. En sommernatt ble jeg vekt av at et ungt og berusa par hadde seg i bakgården min. Jeg ga meg ikke til kjenne, men angrer for at jeg ikke åpna vinduet og ropte "Heia, heia!" :eeeh::hoho:

-

Endret av fruBeist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...