Gå til innhold

OB lekker som en sil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært gravid og har ammet. Etter to år er mensen igang igjen. Og nå har jeg oppdaget at verden jammen går bakover.

Før var det enkelt å ha mensen. Jeg tenkte nesten ikke på det engang, for OB var fullstendig til å stole på. Nå lekker OB med en gang. Blodet fosser rett nedover rillene og suges ut i tråden. Rillene absorberer så og si ingenting. De virker tvertimot som takrenner.

Disse er sikkert billigere å lage enn den gamle typen. Dessuten må en jo skifte mye hyppigere - det er klart de tjener penger på det. Det er jo samme pris som før bortsett fra på "Normal" på Rema og Rimi. Normal holder jo ikke i en halvtime lenger. Før kunne jeg bruke bare den.

Hvordan kan de gjøre dette mot meg? Jeg ville heller at de skulle sette opp prisen på den gamle typen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, har merket det samme selv. Det er virkelig noe dritt.. :-?

Skrevet

Da jeg hørte at de hadde forandret på OB, sluttet jeg bare å kjøpe den, så jeg har ikke prøvd den nye, men jeg vet i hvert fall nå at jeg ikke skal prøve den heller!!!

Skrevet

Hm..har ingen problemer. :)

Skrevet

Jepp - det samme har jeg oppdaget. Skikkelig dritt. Jeg blør mye, så jeg tenkte ikke så mye på det med en gang, er vant til at "det blir fort fullt" og lekker. Men da jeg så det lakk uten at tampongen var full, ble jeg mektig irritert.

Hva er alterativet igjen? Always? *Litt skeptisk*

Skrevet

Det virker som en takrenne ja !!! det rener nedi der og gjennom. :-?

Skrevet

Ha'kke merket noe forskjell jeg da.......... det lakk før og det lekker fortsatt......... så jeg må bruke bind i tillegg! :-?

Gjest Fuglehue
Skrevet

æsj ja, jeg må bruke dissa truseinnleggene samtidig og jeg trodde OB skulle vær så "men ikke har mensen i det helle tatt" vel bind/innlegg bretter seg så det ser ut som man har pikk :o er det noe fint å legge seg sammen med noen kanskje?

Skrevet

Nok en gang: Jeg er storfornøyd med de nye OB-ene, og synes de er mye bedre enn de gamle. Forstår bare ikke all denne sutringen over loing og lekking... Det er et ikke-eksisterende problem for meg. Og jeg blør faktisk ganske mye også.

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Augustine, kan det være at du bruker feil størrelse? Eller at skjeden din er blitt for vid til at du kan bruke tampong? Hvis det siste er tilfellet må du skaffe deg vaginalvekter og gjøre knipeøvelser hver bidige dag.

Skrevet

Jeg er også helt enig i dette. Hadde aldri problemer med at det rant før, men nå med disse nye, har det skjedd hver eneste gang :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...