Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare tipse dere om noe som har hjulpet huden min til å se sunn og frisk ut uten en eneste kvise.

Jeg prøvde MD formulations continous renewal serum (fiuh, langt ord)

etter å ha gått og irritert meg over uvelkomne kviser som dukket opp. Det tok meg ikke lengre enn to uker før huden min var helt fin. Nå skal det sier at huden min aldri har vært av det verste tilfelle, men kviser og uren hud er en plage uansett.

Et lite tips til dere som kanskje føler dere har prøvd alt uten at noe faktisk hjelper, og som vurderer å teste ut MD :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt den siden i sommer, og porene mine har blitt mye mindre og færre selv om det fortsatt er der med sine sorte prikker ;) Noe jeg absolutt kommer til å fortsette med! :rodmer:

Skrevet

Er dette en kur som en bruker over tid, eller bruker man det fast hele tiden?

Skrevet

Er dette en kur som en bruker over tid, eller bruker man det fast hele tiden?

Det er serum og kan brukes hver dag under fuktighetskrem eller som fuktighetskrem hvis man føler den metter huden nok.

Skrevet

Velkommen etter!

HC og mange her på forumet har skrevet om dette i lange tider.

Rosenrød: Det er noe man bruker fast, men etter å ha brukt det en stund er det ikke nødvendig å bruke det hele tiden, men mindre du har veldig fet/acneprone hud. Mange bruker det ikke eller mindre om sommeren fordi glykolsyre og sol ikke er en god kombinasjon uten at det er noen krise.

• Liker 1
Skrevet

Veldig viktig å bruke fuktighetskrem over! Man bruker det IKKE som fuktighetskrem som noen skrev over her! Det vil lett ta knekken på huden.

Det er et serum bestående av syrer til bekjempelse mot uren hud så det må kombineres med fuktighetskrem og man bør ikke sole seg når man bruker det. Man kan da lett få pigmentflekker såvidt jeg har forstått :) Og ja, vet jeg har gjentatt mange ganger at man skal bruke fuktighetskrem over :P Er bare veldig viktig at det ikke blir noen misforståelser som brer om seg her ;)

Bruk det etter at huden er renset men før fuktighetskrem :) Har jeg gjentatt meg mange ganger nok nå :fnise:

Skrevet

Veldig viktig å bruke fuktighetskrem over! Man bruker det IKKE som fuktighetskrem som noen skrev over her! Det vil lett ta knekken på huden.

Det er et serum bestående av syrer til bekjempelse mot uren hud så det må kombineres med fuktighetskrem og man bør ikke sole seg når man bruker det. Man kan da lett få pigmentflekker såvidt jeg har forstått :) Og ja, vet jeg har gjentatt mange ganger at man skal bruke fuktighetskrem over :P Er bare veldig viktig at det ikke blir noen misforståelser som brer om seg her ;)

Bruk det etter at huden er renset men før fuktighetskrem :) Har jeg gjentatt meg mange ganger nok nå :fnise:

Jeg bruker alltid fuktighetskrem også, men har lest at hvis man føler serumet metter huden så er det ikke behov for fuktighetskrem over (?) Og en annen ting, serumet er vel ikke bare for uren hud, det står jo ikke på at den er kun for uren hud.

Men back to the case, jeg er helt enig med TS, dette serumet er helt fantastisk. Huden min er som ny og jeg har alltid slitt med huden på alle måter. Den har både vært tørr, fet, kvisete OG gusten. Men jeg må legge til at MD scuben er helt genial sammen med dette serumet :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Kan man bruke denne om huden er sensitiv også? Har tidligere brukt en fuktighetskrem fra MD (husker ikke navn, men beregnet på uren hud), men måtte slutte fordi jeg fikk utslett av den...

Skrevet

Jeg har sensitiv hud og kan fint bruke den - den kommer i en variant for sensitiv hud. Du må nesten bare prøve. Du kan spørre på hudpleiesalonger om de har prøver av denne.

Skrevet

Jeg har sensitiv hud og kan fint bruke den - den kommer i en variant for sensitiv hud. Du må nesten bare prøve. Du kan spørre på hudpleiesalonger om de har prøver av denne.

Jeg har spurt, men de sa at det ikke er mulig å få prøver av MD. Man må kjøpe hele flasken/tuben/krukken for å prøve, og det blir jo litt dyrt i lengden... Husker det svei litt når jeg ikke kunne bruke den kremen til 600-og-noe kroner :(

Skrevet

Feelunique har da sånne sett? Ikke prøver, men du får ganske mye for pengene!

Skrevet

Jeg bruker alltid fuktighetskrem også, men har lest at hvis man føler serumet metter huden så er det ikke behov for fuktighetskrem over (?) Og en annen ting, serumet er vel ikke bare for uren hud, det står jo ikke på at den er kun for uren hud.

Men back to the case, jeg er helt enig med TS, dette serumet er helt fantastisk. Huden min er som ny og jeg har alltid slitt med huden på alle måter. Den har både vært tørr, fet, kvisete OG gusten. Men jeg må legge til at MD scuben er helt genial sammen med dette serumet :hjerte:

?

Dette er bare tull. Fuktighetskrem skal brukes, og det er faktisk et serum mot uren hud:) Står jo til og med på flasken. Men nå har jo folk ulik grad av uren hud (og det er vel kanskje egentlig ikke en eneste person som overhodet har helt perfekt hud), noen bruker det kun fordi de har litt store porer og sorte prikker mens andre har store hudproblemer med kviser og hele pakken. Uansett er det mot uren hud. Serumet gir null fukt, så man kan vel neppe føle at serumet "metter huden" - hvertfall ikke fuktmessig. Og en viktig grunn til at mange forverrer hudprobleme sine er jo fordi de bruker sterke produkter som tørker ut huden fordi de ikke tilfører fukt i tillegg. Og dette øker jo talgproduksjonen. Ingrendienslisten til serumet er følgende:

Vann, Glycolic acid, ammonium glycolate, magnesium aluminum silicate, methylparaban og propylparaben.

:) Ikke meningen å være masete eller frekk i tonen altså, men det virker som det er litt feilinformasjon som florerer på nett det er greit å ta liv av ;)

Men som sagt helt enig med alle sammen her, det er virkelig et godt produkt! :rodmer:

Skrevet (endret)

Ville bare tipse dere om noe som har hjulpet huden min til å se sunn og frisk ut uten en eneste kvise.

Jeg prøvde MD formulations continous renewal serum (fiuh, langt ord)

etter å ha gått og irritert meg over uvelkomne kviser som dukket opp. Det tok meg ikke lengre enn to uker før huden min var helt fin. Nå skal det sier at huden min aldri har vært av det verste tilfelle, men kviser og uren hud er en plage uansett.

Et lite tips til dere som kanskje føler dere har prøvd alt uten at noe faktisk hjelper, og som vurderer å teste ut MD :)

Har ikke testet dette serumet, men i kombinasjon med MD rensen for sensetiv hud og Cosmedix clarity serumet( brukte Vit-a plus serumet fra md før. dette er altfor sterkt for min hud) har kvisene tørket ut og huden roet seg. gått en og en halv mnd nå. glad for det var over fordi de svære kvisene på haka var virkelig irriterende. Nå gjenstår det bare å se om huden holder seg i sjakk.

jeg er kanskje veldig heldig som bare får kviser på haka. Nuppene og de hvite hudormene har det også blitt færre av og svarte prikker rundt nesen er borte. helt utrolig.

Anbefaler å prøve ut Cosmedix clairty serumet. fås kjøpt på www.prettyskin4less.com. er veldig drøyt i bruk og koster kun 34 dollar

Endret av mari4ever
Skrevet

Jeg søkte på det og fikk opp

Md Formulations - Continous Renewal Serum - Daily Facial Treatment 60ml

og

Md Formulations - Continous Renewal Serum Sensitive Skin Formula 60ml

Hvilken av dem er det du/dere anbefaler? :)

Skrevet

Jeg søkte på det og fikk opp

Md Formulations - Continous Renewal Serum - Daily Facial Treatment 60ml

og

Md Formulations - Continous Renewal Serum Sensitive Skin Formula 60ml

Hvilken av dem er det du/dere anbefaler? :)

Det er i og for seg det samme produktet du har funnet :) Serumet finnes både i en standardversjon og for dem med sensitiv hud. Så om du har hud som lett reagerer på produkter bør du gå for den sensitive varianten. Virkningen skal visstnok være den samme uansett om du har standardversjonen eller den for sensitiv hud :) Jeg har fuktfattig og litt tørr hud, men reagerer ikke på produkter så jeg bruker standardversjonen morgen og kveld :)

Gjest shirelle
Skrevet

Har ikke testet dette serumet, men i kombinasjon med MD rensen for sensetiv hud og Cosmedix clarity serumet( brukte Vit-a plus serumet fra md før. dette er altfor sterkt for min hud) har kvisene tørket ut og huden roet seg. gått en og en halv mnd nå. glad for det var over fordi de svære kvisene på haka var virkelig irriterende. Nå gjenstår det bare å se om huden holder seg i sjakk.

jeg er kanskje veldig heldig som bare får kviser på haka. Nuppene og de hvite hudormene har det også blitt færre av og svarte prikker rundt nesen er borte. helt utrolig.

Anbefaler å prøve ut Cosmedix clairty serumet. fås kjøpt på www.prettyskin4less.com. er veldig drøyt i bruk og koster kun 34 dollar

Hvilken fuktighetskrem bruker du?

Hmm nå vet jeg ikke om jeg skal kjøpe MD-serumet eller Cosmedix-serumet :gjeiper:

Gjest shirelle
Skrevet

Hvilken fuktighetskrem bruker du?

Hmm nå vet jeg ikke om jeg skal kjøpe MD-serumet eller Cosmedix-serumet :gjeiper:

Kjøpte den billigste, Cosmedix-serumet. Får håpe det funker på meg. Kjøpte også noen produkter fra Decleor i dag.

Men jeg trenger også en god fuktighetskrem, noen som har tips? Dere som bruker MD-serumet, hvilken fuktighetskrem bruker dere?

Skrevet

Kjøpte den billigste, Cosmedix-serumet. Får håpe det funker på meg. Kjøpte også noen produkter fra Decleor i dag.

Men jeg trenger også en god fuktighetskrem, noen som har tips? Dere som bruker MD-serumet, hvilken fuktighetskrem bruker dere?

Dermalogica intensive moisture balance.

Gjest shirelle
Skrevet

Dermalogica intensive moisture balance.

Thanks :) Brukte Active moist fra dermalogica før, men syntes ikke den var god nok. Skal sjekke ut denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...