AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Har veldig lyst å utdanne meg til radiograf da dette yrket virker perfekt for meg. Men så var det jobbmarkedet da, vet det er dårlig med jobber å få, og har hørt det bare har blitt verre de siste årene. Men er det noen radiografer her som har gode erfaringer med jobbmarkedet? Noen som ikke har hatt problemer med å få jobb i det hele tatt?
bettypaige Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Hadde store planer om å søke meg til radiografstudiet helt til jeg fikk vite hvor dårlig det var med jobbmuligheter. Valgte sykepleien istedet! Vet ikke om det har endra seg noe, tror ikke det :/
Gjest Silvermist Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg gikk første året på radiograf i 2006, hoppet av da det ikke var noe for meg. Det jeg ser er at de svært mange av de jeg studerte med har fått seg jobb i andre land i norden, mange i danmark. Arbeidsmarkedet i Norge er vanskelig for nyutdannede radiografer. Imidlertid synes jeg ikke at valget ditt skal styres utelukkende av dette, er dette noe som virker perfekt for deg så ville jeg gått for det. Jeg tar en humanistisk utdannelse nå som også har et trangt jobbmarked, men jeg har valgt et studium som jeg stortrives med og for meg er det absolutt riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå