undrerseg Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hei alle Jeg lurer rett og slett på om dere vet om noen gode nett-dating sider? Det kan være alt i fra bare i Norge til hele verden. Jeg har så lyst å bli kjent med en "spennende" mann der ute. Tanken har slått meg, "hvor finner jeg mannen med stor M?" Ikke gjennom felles venner og jeg er for sjenert til å plutselig sjekke en opp på butikken:P Heller ikke på byen ser jeg for meg at mannen i mitt liv skal være, så kanskje nett-dating er tingen?? Takker på forhånd for svar:)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Hva er alderen din? Er du litt eldre skal vist møteplassen være veldig bra. Ellers kan jeg selv anbefale sukker.no Jeg har svært god erfaring derifra og har møtt mange flotte menn.
Steinar40 Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Hva er alderen din? Er du litt eldre skal vist møteplassen være veldig bra. Ellers kan jeg selv anbefale sukker.no Jeg har svært god erfaring derifra og har møtt mange flotte menn. Hmmmmmm ... du sier altså at du har møtt mange flotte menn. Er ikke det egentlig betenkelig i seg selv? Det syns nemlig jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Deg om det Steinar. Nå er det ikke så mange som bryr seg om hva du mener, du er ikke akkurat "dating-materiale" for å si det mildt. Til TS:Sukker har jeg god erfaring med. Har fått høre skryt om Møteplassen også 1
Steinar40 Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Deg om det Steinar. Nå er det ikke så mange som bryr seg om hva du mener, du er ikke akkurat "dating-materiale" for å si det mildt. Tja, billige kvinnfolk skal jeg ha meg frabedt. Ellers takk
HopelessFear Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Møteplassen er et fint sted. Der møtte jeg min kjære. Men den passer nok for folk som er 30+ for det var ganske ensomt der for oss rundt 20.
venus_ Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Jeg har også god erfaring med sukker.no
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Jeg vil faktisk ikke anbefale noe nettsteder. Ikke nettdating i det hele tatt om du vil finne mannen med stor M. Jeg har etterhvert fått inntrykk av at man blir tatt mindre seriøst når man nettdater. Mennesker skriver med flere andre samtidig som de sier at man er eksklusiv for dem osv. Både menn og kvinner sitter der og har flere og flere i "backup" dersom det ikke funker med den ene eller den andre, og de lover dyrt og hellig at de ikke har flere. Det kan jo være in real også, men på det åpne vide internettet kan man plutselig chatte med 30 kvinner fra samme by som en selv uten problemer, og lage relasjoner der. Litt vanskelig å gjøre det på en gang in real, uten at de 30 damene innser at de ikke er alene i rommet. Nei, vet ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå