Gjest redstar Skrevet 20. november 2011 #1 Del Skrevet 20. november 2011 Beklager for å spørre om dette atter en gang, men jeg har nå lett i flere måneder etter den rette hårfargen for mitt oransjerøde hår som ser noeonlunde slik ut: Tingen er at jeg har clip on hair extentions i lysebrun men jeg må jo ha de i samme farge som håret så jeg leter da etter en hårfarge som er mest lik min... Jeg har sett på http://www.google.no/search?q=garnier+hot+tamale&hl=no&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4PBEA_no___NO332&site=webhp&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BSbJToWgGeTR4QSwxPk4&sqi=2&ved=0CCQQsAQ&biw=1280&bih=577 men den får jeg ikke tak i her, har søkt på ebay og alle andre verdens sider enten sender dem ikke eller så er det svindyr porto... Noen som har noen forslag til hårfarge til meg? *plisplisplis* Jeg lengter etter langt hår! Takker, bukker og neier så meget for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 20. november 2011 #2 Del Skrevet 20. november 2011 Du kan jo kjøpe lyse extensions og farge dem? Du kan snakke med frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 20. november 2011 #3 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg har jo extesions i lysebrun som jeg skal farge, hjemme,- derfor har jeg ikke snakka med frisør, hater å gå til frisøren fordi jeg blir nesten alltid missfornøyd:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå