Gjest redstar Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Beklager for å spørre om dette atter en gang, men jeg har nå lett i flere måneder etter den rette hårfargen for mitt oransjerøde hår som ser noeonlunde slik ut: Tingen er at jeg har clip on hair extentions i lysebrun men jeg må jo ha de i samme farge som håret så jeg leter da etter en hårfarge som er mest lik min... Jeg har sett på http://www.google.no/search?q=garnier+hot+tamale&hl=no&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4PBEA_no___NO332&site=webhp&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BSbJToWgGeTR4QSwxPk4&sqi=2&ved=0CCQQsAQ&biw=1280&bih=577 men den får jeg ikke tak i her, har søkt på ebay og alle andre verdens sider enten sender dem ikke eller så er det svindyr porto... Noen som har noen forslag til hårfarge til meg? *plisplisplis* Jeg lengter etter langt hår! Takker, bukker og neier så meget for svar!
Blod Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Du kan jo kjøpe lyse extensions og farge dem? Du kan snakke med frisør?
Gjest redstar Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg har jo extesions i lysebrun som jeg skal farge, hjemme,- derfor har jeg ikke snakka med frisør, hater å gå til frisøren fordi jeg blir nesten alltid missfornøyd:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå