Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er jenter alltid masete?

Jeg får stadig beskjed av kjæresten min at jeg mase alt for mye.

Jeg synes ikke jeg gjør dert.

Han mener at jeg maser om at han skal være med ham. Jeg føler liksom at han aldri vil være med meg.

Jeg er kanskje masete?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Når jeg først er i gang med skravlingen, så er det like før jeg skravler samboeren min i hjel :ler:

Skrevet

Nuja, jeg er kanskje den eneste, men mannfolk kan i grunnen også være rimelig masete :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Nuja' date=' jeg er kanskje den eneste, men mannfolk kan i grunnen også være rimelig masete :roll:[/quote']

Spesielt om slikt de interesserer seg for :ler: Hvem klarer å snakke om et emne i mange timer? jo mannfolk

Skrevet

Jeg får også iblant beskjeder om at jeg er masete,

men skjønner ingenting av dem..

Skrevet

Ikke at jeg maser om samvær, han liker jo mitt selskap! Han blir irritert hvis jeg er en barnunge og maser om at han skal hente ting til meg og sånn - med god grunn. :oops:

Gjest Tristessa
Skrevet

Tror jeg kan bli doktor i masing. Maser på alle jeg kjenner godt nok til at jeg tør å gå til maseangrep på. Jeg er faktisk, når jeg tenker meg om, helt vill på masing.

Skrevet

Det har faktisk samboeren kommentert med meg. :ler:

"Du er så lite masete, og det er så herlig!!"

:ler:

Skrevet

JAAAA!

Jeg får høre det HELE tiden at jeg maser.

Men jeg er kanskje det også. Jeg er en person som "må vite hva som skjer". Derfor ringer jeg han et par ganger om dagen for å høre når han kommer hjem fra jobb osv. Han har ingen 9 til 16 jobb og det er derfor vanskelig å vite når han kommer hjem. (Jeg hadde foretrukket om han kom hjem til fast tid, så jeg kunne planlagt litt mer (f.eks middag).)

Men jeg prøver jo å la være, men når klokka blir 18-19 tiden da klarer jeg ikke vente lenger. Og når klokka blir 21 er jeg lettere irritert og maser litt ekstra.

Og jeg maser om mye annet også. Det er jeg som har ansvar for økonomien, så det hender jeg maser om penger til regninger osv.

Ja jeg er en mase-kjerring, men hvis man skal være koordinatoren i familien er det en del av jobben. Tar det derfor ikke så tungt!

Skrevet
Tror jeg kan bli doktor i masing. Maser på alle jeg kjenner godt nok til at jeg tør å gå til maseangrep på. Jeg er faktisk' date=' når jeg tenker meg om, helt vill på masing.[/quote']

:ler::ler::ler:

Kjenner meg igjen i den, ja.

Skrevet

Maser? Det hender jeg spør han pent om han kan hente meg. Gjør han det synes jeg han er den snilleste i verden, og har han ikke anledning til det er han fortsatt den snilleste i verden. Nei, jeg føler ikke behov for eller lyst til å mase på han. Jeg vet stort sett hva han vil/kan og respekterer det.

Skrevet

Jeg maser nok litt men jeg gir masse også...

Men mannen min maser fælt innimellom, særlig når han er lysten på nye klær. Da drar han meg gjennom kjøpesenter etter kjøpesenter, og maser frem min mening om hver minste lille ting!

Skjønner godt mannfolk som nekter å bli med kona på shopping!! :-?

Skrevet

Maser er et rart ord :o

Men ja, jeg maser jeg. Masse masse maser jeg. Hele dagen. Om han blir lei? Sikkert, men han maser da han og.

Om masing går på manglende samvær, så ja, da maser jeg utrolig mye. Synes det er så kjipt at sambo plutselig hiver seg ut døra for å møte en kammis som sendte melding om at han satt på puben, når jeg hadde sett for meg en rolig kveld hjemme. For det skjer ofte. Og gjerne midt i verste eggløsningtida. Vil den karen ha barn eller? :ler:

Nå må dere ikke høre på meg, for jeg er akkurat nå meget trøtt, lirer av meg masse tull og skal snart legge meg. Når jeg våkner igjen så husker jeg ikke at jeg har skrevet dette engang :o Nix, har ikke drukket en dråpe alkohol. Og nå skal jeg slutte å skrive. ..Nå.

Skrevet

Jeg maser og skravler og maser og skravler. Jeg er ei trivelig maskjærring sier gubben min, men han har en tendens til å blokkere gnålet mitt til tider, det merker jeg når jeg avslutter en setning med:"Å ja, jeg glemte å si at jeg hadde den værste omgangen i senga med postmannen litt tidligere idag" og han bare nikker og ser fjernt på meg :ler:

Skrevet

jeg synes selv at jeg maser en god del på han, men når jeg spør han om det sier han nei å at man aldri kan mase nok på en person.

:o kanskje jeg eller han er litt rar? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Lala, du er ikke masete, du er kontrollerende!!!!!!!!!!!
Skrevet

Jeg maser ganske lite tror jeg, men jeg skravler noe helt enormt!! :ler:

Både kjærsten og jeg vet at jeg skravler mye, så det er helt greit. Han hører det han orker høre, og dersom det er noe spesielt viktig jeg må meddele ham, så sier jeg fra om at dette er viktig for ham altså!! Bare fordi jeg VET jeg skravler såpass mye at jeg ikke tar det som en selvfølge at han gidder få med seg alt! :lol:

Han skravler endel selv også da.

Maser gjør jeg bare når han er treg/sein, stort sett da. Litt mas blir det kanskje, men jeg liker ikke mas selv, så jeg prøver å styre unna det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...