Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med kreativt frieri ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger kreative forslag til et frieri til min kjære. Har en mistanke om at han venter på et frieri fra min side....så da får jeg vel bare la det stå til da...

Men det må være kreativt og ikke minst super romantisk ! Har tenkt på å leie et utendørs boblebad eller gå på en fin-fin restaurant...

Ideer ?

Videoannonse
Annonse
Gjest svenskbrud
Skrevet

Lägger in en kopia på ett inlägg i det svenska forumet på Bröllopstorget.

2002-05-18 17:23 Myran

Hej!

Ville bara tala om att jag är värlens lyckligaste tjej idag. Min sambo sedan 10 år har friat idag.

Vi åkte iväg på picknik med bekanta. När vi ätit klart och satt och sola i vårsolen plockade min sambo fram ett kinderägg åt mig. I ägget hade han lagt ringen och sedan pysslat ihop allt igen. Han är bara så gullig jämt!

hjerter_rundt.gif12

Skrevet

Den var jo kjempesøt da.

Problemet vårt er bare at vi allerede er forlova, men ingen fridde. Vi bare kjøpte ringer lissom (var jo bare 17 jeg da...)

Gifteringene skal vi vel ta ut sammen ?

Gjest svenskbrud
Skrevet

Jamen, lägg en lapp inuti ägget med texten;

"vill du gifta dig med mig?"

eller oxå kan du väcka honom TIIIIDIGT en morgon med frukost(morgenmat) på sängen med en ros i mun och sedan "släppa" frågan när han har kaffet i mun... då fiskar du upp ringarna(om ni nu inte redan har dem på er)...

Lycka till!12

Skrevet

Var en søt måte å fri på.

Enn om du setter inn en annonse i avisa da.Vet av noen som gjorde det i lokalavisa og det ble kjempe godt mottat av bruden.

Enn annen søt måte er å kjøpe roser og vin og fri når du føler for det.

Ellers er det vel bare å sette fantasien i sving....

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...