Lilila Skrevet 20. november 2011 #1 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg sliter med gaven til min bror med frue. De er gift, snart 30, uten barn. Men har alt de trenger, da de tjener godt og fikk mye i bryllupsgaver. De vil ikke ha skapfyll. De ønsker seg treningsbagger, men det fant jeg ut er dyrt om man skal kjøpe to. Budjettet ligger på 300,- ca. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. november 2011 #2 Del Skrevet 20. november 2011 Hvis de er glade i å trene/friluft er Camelback drikkeflasken helt genial. Jeg elsker min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. november 2011 #3 Del Skrevet 20. november 2011 Gavekort til deres nærmeste kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 20. november 2011 #4 Del Skrevet 20. november 2011 Filmer fra Play.com, brettspill, spekemat, vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 20. november 2011 #5 Del Skrevet 20. november 2011 Hvis de er glade i å trene/friluft er Camelback drikkeflasken helt genial. Jeg elsker min!! Støtter dette! De finnes forresten til en mer rimelig penge på ebay. Alle trenger drikkeflaske, enten de er studenter, treningsnarkomane eller kontorrotter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #6 Del Skrevet 20. november 2011 Enig i forslaget om drikkeflasken Her er link til Camelbak til ca 100 kr på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #7 Del Skrevet 20. november 2011 Gavekort kino, teater, forestilling.., kjøkkenutstyr, termokopper, dusjradio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilila Skrevet 20. november 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 20. november 2011 Takk for mange gode ideer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå