Basi Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hei Har lenge brukt Decleors Hydra floral maske som min "hoved"- dag- og nattkrem siden det er den eneste som gir nok fukt til min hud. Men samtidig som huden min er fuktfattig trenger den også litt fett for ikke å flasse jevnlig. Hydra floral blir derfor ikke rik nok for meg hvis jeg kun bruker denne. Trenger derfor en litt fetere krem jeg kan veksle litt med:) Har snust litt på Dermalogica en stund siden dette skal være et relativt trygt merke mht urenheter. Noen som har erfaringer med merket og kan anbefale en god krem derfra? Synes også merket er litt dyrt og vanskelig å finne på nett til under momsgrensen på 200 NOK, så supert om noen vet om en side hvor det er billigere eller de evt er villige til å skrive ned verdien på pakken eller tilbakebetale moms:) Bare å anbefale kremer fra andre merker også om noen har gode erfaringer, men viktig at kremen ikke tetter porer NB: Ikke anbefal strawberrynet, stoler ikke på den nettbutikken...
Rime Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Jeg har tørr og uren hud, og er veldig glad i Intensive Moisture Balance. Bestiller herfra
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Decleor neroli serum under kremen. Den er fantastisk. Angrer alltid når jeg prøver noe nytt. Den hører jo sammen med hydra froral.
Basi Skrevet 20. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2011 Takk for svar! Bruker ofte serumet på kveldstid, blir veldig blank når jeg bruker det på dagtid
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Decleor balm! Jeg blir ikke blank av den jeg bruker. Er vel egentlig meningen at man skal bruke den om natten, men den har virkelig virkelig reddet huden min. Huden min har friket ut denne tiden av året hvert år i ti år. Da jeg begynte med den i fjor - ikke noe problem!
Basi Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2011 Men er det noen som vet forskjellen på dermalogica sin intensive moisture balance og skin smoothing cream? Er IMB for tørr hud mens SSC er for fuktfattig hud? Har lest flere steder at folk bruker SSC også som en krem for tørr hud, vil det si at den er litt fetere enn andre kremer som er beregnet på fuktfattig hud? Blir litt forvirret av alt skriveriet som ligger på nett om SSC Anonym bruker: Har også balmene til Decelor, angelique (?) balmen er vel for tørr hud, men blir veldig blank av både serumene og balmene om jeg bruker dem på dagtid. Trenger derfor en krem som det er litt fett i til bruk på dagtid nå som kuldegradene setter inn;) Og har ikke lyst på en helhjertet kuldekrem. Samtidig har jeg veldig lyst til å prøve et nytt merke selv om jeg er v-e-l-d-i-g fornøyd med Decleor :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå