ZebraTiger Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Heisann! For en stund siden passet jeg noen katter her i leiligheten min, og i den anledningen hadde jeg myggnetting rundt verandadøra mi, sånn at de ikke skulle stikke av. Jeg hadde en jeg kjøpte på Princess, medlim på ene siden og borrelås på andre siden. Men nå får jeg ikke bort limrestene! Ser utrolig stygt ut, og siden vi leier leiligheten er jeg redd for å ødelegge karmen helt. Har prøvd å vaske bort med salmiakk og alt annet sterkt jeg har funnet i hus. Men det blir jo nesten bare verre! Noen tips? (:
Athene Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Neglelakkfjerner dersom karmen er i metall. Men vær forsiktig om det er snakk om maling/lakk, da kan det lage stygge merker. Forsøk å et skjult sted først for å være sikker på at midlet du bruker ikke skader materialet under.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Du får kjøpt plasterfjerner på apoteket. Den er suveren til å ta limrester.
Margrethe86 Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Om ikke plastfjerner funker, kan du prøve å fukte limrestene, så bruke hårføner og plastskrape på dem Det har funket her. Hvis det ikke går bort, er det kanskje bedre å bruke whitesprit, og male på nytt - enn å miste deler av depositumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå