Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i Neutrogena-produkter?

Det er samme om det er på nett eller i butikk, så lenge det ikke er alt for dyr frakt på nettsiden.

Det er spesielt Oil-free Acne Stress Control serien jeg leter etter (har hørt så mye bra om den).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett neutrogenaprodukter på flere dagligvarebutikker samt parfymeri og muligens også apoteket, så de fleste er nok rimelig greie å få tak i.

Skrevet

Noen apotekkjeder har Neutrogena, og vet at de selger dem på apotek i Sverige, men det er ikke ale som bor 30 min fra svenskegrensa så jeg ville ha prøvd og spørre på diverse apotek.

Skrevet

Neurtogena finnes ikke i norge

jeg har skjekket alle apotekene..men som flere har sagt her..den finnes i sverige=)

Skrevet

Det finnes i Sverige, Polen, Tyskland, Ukraina, og et par flere land der nede, som jeg har sett i, men aldri i Norge. Litt ironisk hehe.

Gjest shirelle
Skrevet

Er det ikke rart at de har et norsk flagg på produktene, men så er det ikke lett å få tak i i Norge :S

Skrevet

Jeg innbiller meg da jeg har sett merket på Vita :klo: . Men siden det kan være feil så kan du jo kikke på denne linken i stedet.

Skrevet

Rart at det ikke er lettere å få tak i, virker ikke som at det er så mange nettbutikker som har det heller.

Men takk for svar uansett :)

Skrevet

Jeg har ikke funnet det andre stedet enn i USA, så de få gangene jeg har vært der har jeg hamstret :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...