AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i Neutrogena-produkter? Det er samme om det er på nett eller i butikk, så lenge det ikke er alt for dyr frakt på nettsiden. Det er spesielt Oil-free Acne Stress Control serien jeg leter etter (har hørt så mye bra om den).
absinthia Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Har sett neutrogenaprodukter på flere dagligvarebutikker samt parfymeri og muligens også apoteket, så de fleste er nok rimelig greie å få tak i.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Noen apotekkjeder har Neutrogena, og vet at de selger dem på apotek i Sverige, men det er ikke ale som bor 30 min fra svenskegrensa så jeg ville ha prøvd og spørre på diverse apotek.
B18 Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Neurtogena finnes ikke i norge jeg har skjekket alle apotekene..men som flere har sagt her..den finnes i sverige=)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Det finnes i Sverige, Polen, Tyskland, Ukraina, og et par flere land der nede, som jeg har sett i, men aldri i Norge. Litt ironisk hehe.
Gjest shirelle Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Er det ikke rart at de har et norsk flagg på produktene, men så er det ikke lett å få tak i i Norge :S
Cata Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Jeg innbiller meg da jeg har sett merket på Vita . Men siden det kan være feil så kan du jo kikke på denne linken i stedet.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Rart at det ikke er lettere å få tak i, virker ikke som at det er så mange nettbutikker som har det heller. Men takk for svar uansett
ZebraTiger Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Jeg har ikke funnet det andre stedet enn i USA, så de få gangene jeg har vært der har jeg hamstret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå