Gå til innhold

Tilbake til jobben etter fødselspermisjon

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen her som har denne erfaringen, og vil dele?

Hvordan gikk det med barnehagetilvenning/dagmammatilvenning?

Var det godt å få komme ut hver dag?

Hardt å stå opp grytidlig for å rekke alt? :ler:

Ble ungen mye syk i begynnelsen?

Har første dag tilbake på jobb 8. januar, og er spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ikke ut i jobb, men tilbake til studiene mine i høst. Min datter fylte 2 år i oktober.

Jeg synes det gikk veldig bra med barnehagetilvenningen. det var inegn problemer å gå fra henne, og slik har det vært siden. Er kanskje tre ganegr hun har grått når jeg har gått, men da har jeg tatt en telefon til barnehagen etter 15 min. Da sier de at det gikk over med en gang jeg forsvant ut døra. Hovedsaken er nok at du kommer du ut av barnehagen og ikke drøyer og drøyer.

Jeg synes det var kjempegodt å begynne på igjen. Jeg studerte litt ifjor også, da pappan delvis var hjemme. Men det å ha en barnehageplass betyr mye. det er deilig å ha tid for seg selv, og komem seg ut og treffe folk igjen.

Du spurte også om sykdom. Det har jeg virkelig fått erfare. Min lille datter har hatt skarlagensfeber, to runder med øyekatarr og forkjølese med feber og snørr flere ganger....det er kjedelig, men barnehagen sier at det ofte blir litt sånn i begynnelsen. Men det går over ettersom immunforsvaret blir sterkere.

Jeg må også ta med at min datter stortrives i barnehagen. Hun er glad og fornøyd hele dagen, og snakker mye om hvem er er sammen med og hva de gjør.

Det kommer sikkert din sønn til å gjøre også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...